Tazmanius Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Gisteren CD aan de lijn gehad die overigens netjes per direct mijn opzegging hebben gehonoreerd ivm het verdwijnen van Cartoon network en Boomerang. Al was het niet helemaal op de manier waarop ik had gevraagd. Deze medewerker vertelde me dat er diverse problemen en storingen zijn door verschillende redenen maar dat ie zelf kanp gestoord werd van de hoeveelheid klachten die hij op het moment voorbij hoorde komen. Wat wel heel bijzonder was dat hij nog niet was ingelicht over het verdwijnen van een aantal zenders allen de toevoegingen waren aan de helpdesk bekend gemaakt. Topfield 7700HSCI 250GB USB HDD Topfield 4000PVR Maxdigital 225 COMBO CD Familie + HD Wave Frontier T55 - 2x Alps Single (A2+HB)1x Inverto single (A3) 1x Alps dual (A1) Maximum Digitality DiSEqcC 4/1
Littlesat Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Kaartje al eens proberen te reaktiveren? Staat misschien EMM op OFF in CCcam.cfg? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast vikker Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Ook hier hetzelfde probleem. Ik heb vaker gaan beeld dan wel...ongelofelijk!! Als ik mijn smartcard opnieuw wil activeren zeggen ze botweg dat het om administratieve redenen niet gaat... Het ergste is dat ik daar dan weer elke maand voor betaal en ik nooit beeld heb.... Ik weet dat ik geen officiele gecertificeerde ontvangen heb (maxplus 2100s) maar moet ik dan elke maand deze door mijn dealer laten updaten ?
rob90 Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Origineel bericht van: vikker Ik weet dat ik geen officiele gecertificeerde ontvangen heb (maxplus 2100s) maar moet ik dan elke maand deze door mijn dealer laten updaten ? Nieuwe firmware installeren (versie 2.15) en je probleem is (voorlopig) verholpen.
Gast aart44 Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Origineel bericht van: vikker Ik weet dat ik geen officiele gecertificeerde ontvangen heb (maxplus 2100s) maar moet ik dan elke maand deze door mijn dealer laten updaten ? Dat hoeft niet door de dealer dat kun je toch zelf je hebt de compoort van je computer nodig en een nulmodemkabel van een paar euro. De software staat op het forum van de Maxplus handleidingen hoe en wat zijn er ook te vinden.
leo1949 Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Origineel bericht van: Plus na update van 10-09-2009 ook geen beeld meer van alles ge probeert maar geen beel canal d gebeld in gesprek Die update is nog onderweg die moet dus nog komen. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
digitaal kijker Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 heb deze nacht ook een update gehad op de CD kaart en toen werkte geen enkele zender meer behalve de NED1-3 op de CD kaart, heb dan de kaart even uit de ontvanger gedaan en na 3 seconden er weer in en had dan direct weer beeld op alle zenders. miss dat dit ook werkt bij andere mensen. probeer het eens zou ik zeggen,proberen kan geen kwaad hé. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Donkeyman Geplaatst: 11 juli 2009 Auteur Geplaatst: 11 juli 2009 Als je alles goed beschouwt is het eigenlijk een schande dat Canal Digitaal zijn klanten 9.95 euro probeert af te troggelen voor een wanprestatie die zijn weerga niet kent. Ik heb in ieder geval mijn klacht gedeponeerd bij de desbetreffende instanties. VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B
Eduard07 Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Origineel bericht van: Donkeyman Als je alles goed beschouwt is het eigenlijk een schande dat Canal Digitaal zijn klanten 9.95 euro probeert af te troggelen voor een wanprestatie die zijn weerga niet kent. Ik heb in ieder geval mijn klacht gedeponeerd bij de desbetreffende instanties. Hoe weet je zeker dat het aan CDS ligt, dan? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast Sjampo Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: Donkeyman Als je alles goed beschouwt is het eigenlijk een schande dat Canal Digitaal zijn klanten 9.95 euro probeert af te troggelen voor een wanprestatie die zijn weerga niet kent. Ik heb in ieder geval mijn klacht gedeponeerd bij de desbetreffende instanties. Hoe weet je zeker dat het aan CDS ligt, dan? Ik denk toch dat het deels aan CDS ligt, gisteren enkele updates aangevraagd.. geen beeld, vandaag updates aangevraagd wel beeld.
Gast bobelen Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 update aangevraagd na ca 5 minuten beeld
Gast aart44 Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Origineel bericht van: Eduard07 Hoe weet je zeker dat het aan CDS ligt, dan? Aan wie zou het dan moeten leggen?? Als zelfs de eigen gecertificeerde ontvangers met hoopjes op zwart gaan de telefonische helpdesk niet opneemt of de klant er gewoon niet door komt wie zijn schuld zou dat zijn. Er is duidelijk niet van te voren getest met deze kaart niet op de eigen receivers en niet op de ontvangers van de diverse importeurs. En ja hiervan geef ik de direktie de schuld en het kost ze nu al hopen klanten die het voor gezien houden. Het lijkt me als de Amerikaanse investeerders dit zien en de cijfers dat het bedrijf zo weer te koop staat voor de zoveelste keer.
Gertitombo Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Origineel bericht van: plus na update van 10-09-2009 ook geen beeld meer van alles ge probeert maar geen beel canal d gebeld in gesprek grt Helaas bij mij het zelfde probleem, echter de update bij mij is 11-09-2009. Geprobeerd om her activeren echter nu geen succes. Ik gebruik CCcam 2.1.1 als card server, EMM updates staat op yes. Meer mensen met het probleem?
Donkeyman Geplaatst: 11 juli 2009 Auteur Geplaatst: 11 juli 2009 Ik zie nu dat Ned.1,2 en 3 free to air zijn. Sinds wanneer is dat het geval? Blijft dat zo? Misschien kan ik nu mijn abonnement opzeggen. VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B
Moderator ceesv Geplaatst: 11 juli 2009 Moderator Geplaatst: 11 juli 2009 Ned 1,2,3 zijn al geruime tijd ftv. Dat betekent, dat je ze met een canaaldigitaal kaartje zonder abonnement kunt zien. Dat ze tijdelijk fta zijn, komt door problemen met de seca-3 codering. Zodra die opgelost zijn worden ze weer ftv. Je kan dus je abonnement opzeggen, en met het afgeschakelde kaartje verder Ned. 1 2 3 blijven kijken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen