madhunter Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Creatone, Dit is volgens mij de enige verstandige beslissing. Veel succes met het terug krijgen van je geld. met vriendelijke groet, Johan
Gast Django Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 " in plaats van elke dag droog brood te moeten eten ". Dan heb je nog geluk. In de hongerwinter 1944/45 hadden wij in Den Haag alleen maar bloembollen en suikerbieten, als ze er waren. In ieder geval succes verder met de zaak, aanpakken deze boeven.
clemens2 Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 Helaas heb ik ook met dit soort niet betalende lieden te maken gehad. Misschien een tip mijn incasso dienst zij dat een erkende deurwaarde via de geboorte datum en naam op zoek gaat naar het huidige woonadres. Maar ook andere gegevens kunnen door hun teruggevonden worden door de naam en geboorte datum. Dus bij een bestelling en je vertrouwd het niet altijd om een copie van een ID kaart vragen en een handtekening. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
Greatone Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Geplaatst: 16 juli 2009 Update: De "klant" heeft gisteren contact gezocht met de deurwaarder. Afgesproken is dat zij morgen het complete bedrag op de rekening van de deurwaarder heeft gestort. Als dit inderdaad het geval is, dan zal ik de aangifte intrekken, zo niet, dan blijft de aangifte staan alsmede het verzoek om over te gaan tot beslaglegging. Wordt vervolgd... * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Lambik61 Geplaatst: 18 juli 2009 Geplaatst: 18 juli 2009 En de kosten van de deurwaarder? Betaalt de klant die ook? Of mag jij die ophoesten. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
alx Geplaatst: 18 juli 2009 Geplaatst: 18 juli 2009 Die recht om een koe, legt er één op toe. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Gast hummiesat Geplaatst: 18 juli 2009 Geplaatst: 18 juli 2009 Origineel bericht van: Django " in plaats van elke dag droog brood te moeten eten ". Dan heb je nog geluk. In de hongerwinter 1944/45 hadden wij in Den Haag alleen maar bloembollen en suikerbieten, als ze er waren. In ieder geval succes verder met de zaak, aanpakken deze boeven. Lijkt me altijd nog beter dan die kale kluif waar je nu op bijt.
Gast Django Geplaatst: 18 juli 2009 Geplaatst: 18 juli 2009 Neen. Dit is een kluif met toegevoegde meerwaarde. M.a.w., altijd vlees er op.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen