Ga naar inhoud


tv tip : Torchwood - children of Earth


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

vanavond op BBC one is de finale van de Torchwood mini-serie 'children of earth'.

voor de Torchwood fans die deze reeks zouden gemist hebben die kunnen de herhaling van aflevering 1 zien volgende week vrijdag 17 juli op BBC three om 22u00 europese tijd.

 

uit Radiotimes :

Friday 17 July 9:00pm - 10:00pm BBC3

Day One

An ordinary day becomes a world of terror as every single child in the world stops. A message is sent to the governments of Earth: 'We are coming'. As a trap closes around Captain Jack, sins of the past return, as long-forgotten events from 1965 threaten to reveal an awful truth.

 

 

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor de tips, ook namens mijn vrouw, die gek is op Doctor Who (de serie hoop ik :)) . De torretjes lopen ook aardig. Het wordt tijd dat ik BBC via de schotel ga ontvangen. Na de vakantie?

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan de BBC hier ook niet ontvangen maar geen nood vrijwel alles kun je tegenwoordig downloaden. Ok heb je het wel dagje later maar so what. Morgen laatste deel Torchwood downloaden!

 

PS. Nieuwe Doctor Who(serie niet de specials)zou volgend jaar weer moeten komen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D.Quijote
@ Penthe,
BBC nog steeds niet ??? willen je buren niet meewerken ???

Salu2, D.Quijote


Het kan hier gewoon niet de schotel die we daarvoor nodig hebben is dan veels te groot, je praat hier dan minimaal over 1.90cm.

Gelukkig kan ik torchwood downloaden in prima kwaliteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude
vanavond op BBC one is de finale van de Torchwood mini-serie 'children of earth'.
voor de Torchwood fans die deze reeks zouden gemist hebben die kunnen de herhaling van aflevering 1 zien volgende week vrijdag 17 juli op BBC three om 22u00 europese tijd.

uit Radiotimes :
Friday 17 July 9:00pm - 10:00pm BBC3
Day One
An ordinary day becomes a world of terror as every single child in the world stops. A message is sent to the governments of Earth: 'We are coming'. As a trap closes around Captain Jack, sins of the past return, as long-forgotten events from 1965 threaten to reveal an awful truth.



Net na gekeken. Heel bijzonder dat er kinderen in omkomen. Dit is nog steeds een groot taboe dat kinderen niet kunnen sterven en zeker niet in films.
In oorlogfilms mogen kinderen ook niet sterven. Helaas ook kinderen sterven in oorlogen. In 1995 nog massaal voor gekomen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...