Gast info Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 Goedendag, Ik heb het volgende probleem. Als ik naar mijn SexView kaart wil kijken met mijn DM7025 dan zegt die afstemmen mislukt??? Kijk ik nu via mijn DM600 dan is er gewoon beeld?? (Ik share binnenshuis) Als ik de kaart recht streeks in de DM7025 steek ook geen beeld??Bij de DM600 wel?? Loop ik naar mijn schoonvader die ook een 7025 heeft dan is er hetzelfde probleem?? Heeft er misschien iemand een idee wat het kan zijn?? In alle boxen draait CCcam 2.1.1 en de settings van Henksat. Heb inmiddels alles gewist en handmatig gescand(Frequentie gezocht bij KingOfSat)resultaat vindt niets?? Hebben meer mensen hetzelfde probleem op de DM7025? Gr.Info
satje4U Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 Hoi Ik heb het zelfde probleem met de dm800 en de dm 500 die nergens last van heeft. Als ik het goed begrijp heeft dit met (o.a.) de satellites.xml te maken. zie de onderstaande link http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1503637 satje4u Gigablue Quad HD Plus
Gast info Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 Ok ik heb het gelezen.....Maar er is hier eigenlijk niets veranderd!!Van de 1 op de andere dag deden ze het op de DM7025 gewoon niet meer??? Maar wat zou ik er nu aan moeten veranderen dan??? Gr.Info
boekkie Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 Zet er eens een nieuwe kanalenlijst in,en dan rebooten. groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
Gast info Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Hallo Boekkie. Ik heb net met DreamboxEdit er een nieuwe lijst ingezet en een reboot gegeven. Helaas nog steeds geen resultaat. Ik blijf door prutsen....;-) Gr.Info
MR_B Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 Origineel bericht van: info Hallo Boekkie. Ik heb net met DreamboxEdit er een nieuwe lijst ingezet en een reboot gegeven. Helaas nog steeds geen resultaat. Ik blijf door prutsen....;-) Gr.Info Ik denk dat je switches het probleem zijn, vervang maar eens door Spaun. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Perdi Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 Met mijn 7025+ heb ik geen identieke maar, wel vergelijkbare problemen. Mijn ervaring is dat de 7025+ gewoon koet (zoals in Dr. Oetker) is op dit gebied. Ik gebruik Spaun switches (committed en uncommitted), maar heb soortgelijke problemen gehad als de topic starter. Tot nu toe heb ik het kunnen oplossen door in de (geavanceerde) tuner instellingen in de box per LNB specifieke veranderingen aan te brengen. Misschien is dat nodig omdat ik verschillende merken LNB's gebruik, maar m'n AZbox en de 7000 slikken gewoon alles, zonder afstemmingsproblemen. In de 7025 heb ik voor sommige LNB's 'hogere spanning = ja' en 'diseqc commando herhalen = ja (twee)' ingesteld. Nu kan ik ook weer zappen tussen verschillende LNB's zonder wachttijd of andere problemen. Groeten, PerdiGigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen