theo19 Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 Het is mij op gevallen dat iedereen het dealer kan bellen bij het bellen vragen ze alleen daar om het dealer nummer. Wanthoe kom je aan het nummer nou dat moetst je vroeger vermelden op aanmeld formulier. Dat is het wat je moet op geven om er in te komen vreemd dat ik er nog niets heb over gelezen?
DeBeek Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 Nu graag nog een keer in begrijpbaar Nederlands, Want begrijp totaal niet wat je bedoeld.
theo19 Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Geplaatst: 10 juli 2009 wat ik bedoel is dat jij ook de dealer lijn kan bellen als je het dealer munnen weet kan je ook via deze lijn bellen ik hoop dat je het nu snapt dus jij weet weet mijn nummer even zoeken wat het tel. van de dealerlijn is dan kom je zo binnen.
Gast wanderer Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 vind het allemaal erg vaag klinken....ben wel nieuwsgierig wat nu bedoeld wordt....
theo19 Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Geplaatst: 10 juli 2009 Wat ik bedoel is dat jij toen de kaart kocht en op het insrijfomin moest ik daar het de dealer nummer en dealer naam moest in vullen dan weet je het toch? DAn kan je toch ook zoe bellen? ja zo zie ik dat toch?
theo19 Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Geplaatst: 10 juli 2009 ik kan het nog erger maken als ik jou kaart nummer weert ik onder deze manier kan jou pakket aan laten passen !!! en dat doen ze zo!!! als jij even mij kaart nummer geeft dan zorg ik dat jij een leuke rekening krijgt. dit kan zomaar vind ik? ik zoe zou dit nooit doen maar het is wel mogejijk en dit vind ik niet goed
Gast Stepdriver Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 schrijfen is ook een moeilijk vak hoor....
RVP Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Hij bedoeld het smartcard nummer. Ja, als je dat weet van iemand, kan je er zo een Toppakketje op aanvragen met bijbehorende kosten voor de eigenaar van de kaart.
RVP Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Origineel bericht van: Stepdriver schrijfen is ook een moeilijk vak hoor.... SchrijVen
lock Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Origineel bericht van: Stepdriver schrijfen is ook een moeilijk vak hoor.... Zeker! goed Nederlands schrijVen valt niet mee.... Ai, net te laat "That's another fine mess you've got me into"
theo19 Geplaatst: 11 juli 2009 Auteur Geplaatst: 11 juli 2009 Ja sorry maar naar een paar bier lukt het niet zo goed meer maar ik hoop wel dat jullie begrijpen wat ik bedoel
W3ird_N3rd Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Origineel bericht van: theo19 Ja sorry maar naar een paar bier lukt het niet zo goed meer maar ik hoop wel dat jullie begrijpen wat ik bedoel Ik niet weet snap maar bedoel de nummer dealer je weet als je het nummer hebt dan zoek je op heb je de dealer nummer dan bel je direct via het aanmeldformulier zo zie ik dat toch als het pakket aanpast bier? Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
theo19 Geplaatst: 11 juli 2009 Auteur Geplaatst: 11 juli 2009 wat ik bedoel is als jij het dealer nummer kan van waar je de kaart heb gekocht dan kan je via het dealer telefoon nummer bellen en kan je zo van een persoon waar jij het kaart nummer weet het pakket laten veranderen stel je heb het settop pakket dan kan je op deze manier het om zetten naar wat je wil. en de man van wie de kaart is gaat betalen ja hij kan dan wel dat kijken maar heeft er niet om gevraagd ook kan je een aanvraag doen voor een nieuwe puls op je kaart zonder dat het je eigen kaart is. ik hoop dat het zo beter is als gisteren
Gast aart44 Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Origineel bericht van: theo19 wat ik bedoel is als jij het dealer nummer kan van waar je de kaart heb gekocht dan kan je via het dealer telefoon nummer bellen en kan je zo van een persoon waar jij het kaart nummer weet het pakket laten veranderen FOEI Je begrijpt zeker wel dat als je daarmee gepakt wordt dat je gelijk een strafblad hebt. Vermoedelijk realiseer je je nog niet wat dat betekent in de rest van je leven ga je schamen!!
Codx Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 ja hoor.. aart44, droom lekker verder. Je moest is weten hoe er met die kaartjes en abo's gerommeld wordt SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen