Con Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 Gezien het aantal nieuwe techniek-topics doe ik hierbij een oproep voor de interesse voor een nieuwe algemene rubriek. Hier het voorbeeld . . . HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
alx Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 De spellingfout er uit mischien? Verder wel een goed idee. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
alx Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Ach, misschien is met twee ss'en. Ik zet mezelf wel voor schut Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
alx Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Sjaak(k), Je hebt volkomen gelijk. Spelling is dus dubbel l. Spellingfout, trouwens zonder jouw s. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Fiene56 Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Sjaak had dus wel gelijk dat er in de regel een "s" te weinig zat. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
JohnO Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 het ging toch om het idee een nieuwe rubriek toe te laten voegen? moeten er nu wel of geen streepjes op de e in idee? help even spellers nu is iedereen bezig met fouten te corrigeren van elkaar..... Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
alx Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Ik zei toch ook dat ie gelijk had Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Con Geplaatst: 11 juli 2009 Auteur Geplaatst: 11 juli 2009 Origineel bericht van: alx . . . spellingfout . . .er uit mischien? Verder wel een goed idee. Eigenlijk is het geen spellingsfout want "zei" is wel goed gespeld, maar een taalfout, ik leg uit. Ik had de beleving dat "dies" een naam was en "zei" een aftreksel was van het werkwoord "zeggen" maar het moet dus het persoonlijk voornaamwoord "zij" zijn (van zij, hij ,gij enz). Jammer dat de aandacht voor mijn idee hiermee verloren is gegaan. Maar dan doe ik ook maar mee. . . . HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast sattaz Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 [Off-topic] Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: alx De spellingfout er uit mischien? Dat mag jij dan ook wel ter harte nemen, het is spellingsfout En voor dat je zegt kijk naar jezelf, ik maak ze ook zat hoor @Sjaak(k), Alleen voor de volledigheid Het kan zowel spelfout alsook spellingsfout zijn. Spelfout staat in de Van Dale. Spellingsfout staat als zodanig niet in de Van Dale maar is goed taalgebruik. Het is een woord dat uit twee andere woorden is samengesteld. Niet alle Nederlandse (samengestelde) woorden (die tot een goed taalgebruik behoren) staan in de Van Dale. [/Off-topic] Met vriendelijke groeten sattaz
leo1949 Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Al die fouten zuchte het gummetje: "Ze zullen me eens het leven kosten" Laten we deze topic nu gaan gebruiken waarvoor hij bedoeld is. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast hummiesat Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Origineel bericht van: leo1949 Al die fouten zuchte het gummetje: "Ze zullen me eens het leven kosten" Laten we deze topic nu gaan gebruiken waarvoor hij bedoeld is. Eindelijk iemand die het snapt.
Outta space Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Maar uiteindelijk nog weinig gehoord wat men hiervan denkt. Ik ben voor, al is het omdat ik graag mag lezen over diverse soorten techniek
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen