Liberty1 Geplaatst: 10 juli 2009 Geplaatst: 10 juli 2009 De NSLU2 die ik al een aantal jaren bezit heeft het deze week begeven dwz tijdens een goede werking heb ik de aangesloten USB Harde schijf per ongeluk uitgezet, dus niet ontkoppeld. Zowel via de web als telnet ook pingen geen reactie, met of zonder harde schijf Reeds diverse malen een harde reset gedaan. Default IP adres zou dan moeten zijn 192.168.1.77. Uiteraard staat mijn pc dan ook in hetzelfde netwerk range. Als ik de NSLU2 opstart brandt ready/status led oranje en gaat na een tijdje groen knipperen en gaat dan na een tijdje groen continue branden, gaat dan weer knipperen , een piep toontje en blijft groen branden. Iemand nog een idee? Dreambox 800 HD SE met openPli 2.0, Dreambox 500S (Gemini 4.40), Inverto Single LNB van 0,2 dB, Triax TD88cm schotel, Moteck SG-2100-A, ontvangst van Amos, Sirius, Digiturk, Hotbird, Astra1,2 en 3 etc.
Liberty1 Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Geplaatst: 10 juli 2009 Update: Ik kon de NSLU2 wel bereiken in de upgrade mode met de upgrade tool. Even de firmware opnieuw erop gezet. Werkt nu weer alles prima. Probleem opgelost. Dreambox 800 HD SE met openPli 2.0, Dreambox 500S (Gemini 4.40), Inverto Single LNB van 0,2 dB, Triax TD88cm schotel, Moteck SG-2100-A, ontvangst van Amos, Sirius, Digiturk, Hotbird, Astra1,2 en 3 etc.
dolphs Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 ik had soortgelijke issue met mijn slug, met de laatste SlugOS/BE geflashed en het loopt weer. Hoewel het wel opviel dat de voeding ook een tikje heeft gehad op een onf andere manier, omdat er nu een usb hub ophangt met actieve voeding, voorheen was dat niet nodig voor mijn twee smartcards ( met smartreader+ ). Ach ja het blijft hobby Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Tonskidutch Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 vroege vogels of late? had ik ook toen de poetsdame een stekkertje uitgetrokken had voor de stofzuiger woehaaaa sindsdien staan er spaanse "dreigende kreten" op no pullos stekkeros Dolphs, als die voeding zwak op de borst is wordt het tijd voor een vervanging uit deze draad klik ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
dolphs Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Ja dat klopt ik heb dezelfde perikelen aan deze kant en warempel ook dit steekt de kop op na zo'n twee jaar; Echter met voeding scheelt het weer en kan ik door, maar inderdaad een gewaarschuwd mens ... dank! Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
henkie v Geplaatst: 12 juli 2009 Geplaatst: 12 juli 2009 Blijkbaar kan ook de normale voeding van de nslu2 problemen geven.. ledje bleef knipperen op de nslu2.. Systeem reageerde nergens meer op.. na vervanging van de voeding van de nslu2 werkt hij inmiddels weer prima.. VU+DUO OpenPli DM7000S - NSLU2 met 200 gig hd - USB 1024MB - multitenne 45 - Multiboot PLI Iolite
dolphs Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 ik wilde dit artikel toch ook niet onthouden, handig voor nslu2 bezitters! Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen