Littlesat Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 zzzzzz, Met IPTV over een glasvezel draadje is HDTV naar meerdere TVs geen moeite meer... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast zzzzzzz Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 Origineel bericht van: Littlesat zzzzzz, Met IPTV over een glasvezel draadje is HDTV naar meerdere TVs geen moeite meer... Yep, toekomstmuziek is altijd mooi. En daarbij, dan nog heb je het nadeel dat je 'oude' analoge apparatuur maar gedeeltelijk meer gebruikt kan worden. Daarvoor blijf je kabel nodig hebben. Dus toch verschillende producten. BTW : hier kan ik BelgacomTV krijgen, met 2 streams (1 kijken en 1 opnemen OF 2 opnemen OF 2 kijken), maar geen HD. Over glasvezel wordt hier veel gepalaverd, maar het zit er niet direct aan te komen. Kortom, vermits 2 kanalen tegelijk opnemen of kijken in HD voor mij een minimum vereiste is, komt IPTV voor een hele tijd niet in aanmerking.
Gast joost1963 Geplaatst: 18 juli 2009 Geplaatst: 18 juli 2009 Origineel bericht van: sathopper Origineel bericht van: aart44 Die installatiepakketten zijn leuk voor nieuwe klanten, maar wat doet Canal Digitaal om bestaande klanten vast te houden? Een rekening van 10euro sturen voor een nieuwe kaart waar ik niet om gevraagd heb! Origineel bericht van: calculator Jonge jonge je bent wel slecht op de hoogte,http://www.online.nl/canaldigitaal/meer-info/ Leuk voor bestaande klanten! Krijg ik hier niet voor elkaar. Ik woon net zoals vele andere schotelaars in het buitengebied. Iemand bij Online gaf uiteindelijk toe (tegen de regels) dat ze geen ADSL opleveren als je meer dan 3km van de wijkcentrale woont. Dus heb ik er niets aan. En wat doen ze om de Dealers vast te houden. De klanten goedkoper ontvangers aanbieden dan de dealer ze kan inkopen. Ze steken de dealer nu een mes in de rug en verwachten dat deze hen trouw blijven. De dealer kan niet anders dan de orginele ontvnagers uit de schappen halen en niet orginele ontvangers gaan verkopen. Volgens mij snappen ze het niet helemaal bij canal digitaal.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen