Gast hummiesat Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Hagar lijkt als twee druppels op Obama...
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Als je hier niet naar zou kijken ben je niet gezond bezig hihi
Tonskidutch Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 ja wat denkt die dan sandalen en hangtieten? moet kunnen / mogen. ciao A Forest The Cure
leo1949 Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Och maar ze heeft wel een mooie uitgebouwde kont. Ik denk dat Oba aan haar vroeg waar die mooie benen naar toe gingen en dat zij zei: "Als er niks tussen komt naar huis" Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Moderator Matchless Geplaatst: 11 juli 2009 Moderator Geplaatst: 11 juli 2009 Zie je chirac niet lachen. Zo van, kijk maar goed oba, die heb ik al gehad Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast hagar Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Origineel bericht van: matchless Zie je chirac niet lachen. Zo van, kijk maar goed oba, die heb ik al gehad Chirac? Je bedoelt Sarkozy denk ik Ja mooi he die twee hehe
gigantaandemuur Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Wat t een X benen heeft die Barack zeg . "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Neptunus Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Die is duidelijk ingehuurd om indruk te maken op de Amerikaanse president! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast DVD Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Origineel bericht van: Neptunus Die is duidelijk ingehuurd om indruk te maken op de Amerikaanse president! Nee hoor hij wou alleen zijn vrouw helpen
Delano Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Lula ook op de foto, dat meisje heeft duidelijk een braziliaanse achterkant. (Achterkant hier belangrijker dan voorgevel) Delano.
Con Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Het feit dat Obama een keer misgrijpt naar de hand van zijn vrouw (even goed opletten) zegt dat het een man is met gevoel. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Moderator Matchless Geplaatst: 11 juli 2009 Moderator Geplaatst: 11 juli 2009 @hagar.. Citaat: Chirac? Je bedoelt Sarkozy denk ik ja, dat issem .. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Lambik61 Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Misschien kan die dame in de rode jurk stagiare worden. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen