martis Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Hallo Is er iemand in de omgeving van Emmen ( drenthe ) Die mij kan helpen met het instellen van de sg2100 motor uiteraard tegen een vergoeding. Ben de hele dag al bezig maar krijg hem niet aan de praat heb de boeren methode al geprobeerd, maar kan de sirius niet te pakken krijgen, heb de rotor mooi recht op de mast , heb de usals ingevoerd via hemels breed , klopt ook , maar het wil niet lukken. Dus als iemand mij wil helpen , heel graag. Alvast bedankt , berichten mogen ook via m-idema@home.nl Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
hemertje Geplaatst: 12 juli 2009 Geplaatst: 12 juli 2009 misschien lukt het je hiermee: http://dreambox.hemertje.com/index.php/nl/installatie/56-rotor DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
martis Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Geplaatst: 12 juli 2009 Hallo Bedankt , ik ga dit nog maar eens proberen Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
vGnp Geplaatst: 12 juli 2009 Geplaatst: 12 juli 2009 En anders HIER ook nog maar eens lezen. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen