Gast Gman2oo6 Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 goedendag ben aan het hobbieën en nu heb ik een vraag heb de kanalenlijst van henksat gedownload daarna geupload via dreamboxedit 3 echter heb alleen ontvangst op 19.2 de 23.5 spreekt hij helmaal niet aan ik heb een Canal+ Monoblock Twin Lnb voor 19.2 en 23.5 op NLB geen prob daar werkt hij dus ik neem aan dat het de instellingen zijn van de tuners echter vind ik hiervoor nergens duidelijke info hoe deze nu moeten staan in het menu iemand die mij hiermee kan helpen alvast bedankt ps heb kanalenlijst van henksat hier aantoe gevoegd e2_henksat_astra_1_3.zip
GeniusX Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 @Gman Menu/Instellingen/Zenders zoeken/Tunerconf. Confmode Envoudig Modus DiSeqC A/B Poort A en B toewijzen aan de 19 en 23
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 12 juli 2009 Geplaatst: 12 juli 2009 @GeniusX Klopt helemaal wat je zegt echter zit er dan wel 1 fout in schakel tunerB uit en switch nu naar 23.5 GSOD reboot dan wel beeld op 23.5 echter nu schakelen naar 19.2 weer GSOD hmmm dus hij spreekt de kop niet goed aan zoals het hoort waar het hem in zit is mij een raadsel maar vermoed de software zelf maar alsnog bedankt voor je tip heb in iedergeval beeld op 23.5 en 19.2
bash! Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 Euh... ik heb hier 8 koppen aan hangen, maar krijg geen GSOD hoor....? There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen