Ga naar inhoud


Dagprijzen oud ijzer,waar......?????


kaelem

Aanbevolen berichten

Ik heb hier nog een beetje schoon koper liggen en dacht ik kijk eens even op net wat dat nu waard is.

Ik heb redelijk zitten zoeken,maar het lijkt erop dat die prijzen een beetje geheim worden gehouden.

De meeste opkopers ed. zeggen allemaal bel maar voor de prijs.

 

Ik mag toch veronderstellen dat er een soort van gemiddelde prijs in nederland word gehanteerd.

Wie zou dat nu bepalen en waar word die elke dag bekend gemaakt dan.

Immers de opkopers hebben elke dag andere prijzen,het lijken wel benzinepompen.

 

Wie weet een beetje hoe ze dit regelen in nederland.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites


@DVD Allemaal leuk en aardig maar IEMAND moet toch met een richtprijs komen

 

@Felicasat Zijn dit de dagprijzen bij jou in de buurt van gisteren.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike
Origineel bericht van: felicasat
SloopIjzer (bv wasmachine/droger waarin nog plastic en gewicht zit) 0,11 cent.

Schoonijzer 0,14 cent

Alu rond de 1,60

Electrokabels (met stekkert/adapter ect) 2,50

Geel Koper 2,80

Rood Koper 4,50

Een accu 10,00

Een Kat 15,00

Een auto kale body of niet 100 euro

Bij ons in de buurt zitten tig oudijzerhandelaars kleine betalen 0,10 cent voor ijzer en geven weinig, tegen de duitse grens aan betalen ze meer daar ga ik ook altijd smile

De prijzen bepalen ze elke dag aan de hand van een koers die algemeen word uitgegeven, daaraan hoeven ze zich trouwens niet aan te houden..


is het werkelijk cent? of euro?
dus 0,12 cent of 12 cent??
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier.

 

Wel ff je eigen schroothandel beginnen en lid worden helaas.

 

Als je op schroot+ferro+non ferro+metalen zoekt kom je wel wat tegen, maar de dagprijzen zitten allemaal achter login+passwords zoals op deze site.

 

Misschien dat je in de kranten wat vind onder de commodities prijzen. Maar dat zullen dan de internationale prijzen zijn van minimaal een dag geleden.

Heb je een container vol schroot (20 ton +++) dan zou ik eens op zoek gaan naar een verwerker van schroot (staalbedrijf, smelter, etc). Misschien is het interessant een vrachtwagen te laten rijden en je schroot rechtstreeks te verkopen. Je zal dat echter waarschijnlijk wel via een bedrijf moeten doen die een inschrijvingsnummer kvk en btw nummer heeft. Dit soort bedrijven doen zeker geen zaken met particulieren.

 

Heb je regelmatig zo iets, zelf eenmanszaak beginnen. Alleen wel boekhouding voeren en belastingen afdragen. Houd hier van tevoren terdege rekening mee.

 

succes,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt prutsie,

Ja ik had dat verhaal over non ferro inmiddels ook gevonden.

Zo zie je maar weer dat ze je van alles op de mouw kunnen spellen.

Ik heb zeker geen tonnen hoor,gewoon wat oude geisers en wat kabel.

Van de week maar eens een paar bellen om de prijs te kunnen vergelijken.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je tip,ik had het reeds gedaan.

Gister eens een handelaar hier in buurt gebeld,rood koper (schoon) zat tussen de 2,90 en 3,50 euro.

 

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...