Pedro4 Geplaatst: 12 juli 2009 Geplaatst: 12 juli 2009 Ik wil een nieuwe zenderlijst downloaden via het menu in PLI. Als ik dit nu doe dan krijg ik niet de nieuwste zenderlijst. Volgens mij moet ik er dan eerst de laatste pli opzetten om dan ook de nieuwe zenderlijst te krijgen. Klopt dit en waar kan ik de nieuwste versie van PLI vinden. Ik wil graag de zenderlijst Astra 19.2, Astra 28.2, Astra 23.5, Hotbird. Ik hoop dat iemand met kan helpen en wat uit kan leggen. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Tonskidutch Geplaatst: 12 juli 2009 Geplaatst: 12 juli 2009 Pedro4 Citaat: Volgens mij moet ik er dan eerst de laatste pli opzetten om dan ook de nieuwe zenderlijst te krijgen. welke image draait dan nu? dat zou niemand van ons kunnen raden dus graag even melden. het kan zijn dat de feed voor dat image wat NU draait op je dreambox inderdaad niet meer courant gehouden wordt maar dat is speculaas, zonder te weten welk image je draait henks nieuwe aankondiging waar ze staan om te downlaoden met UITLEG maar bovenal kun je gewoon vanaf je PC de laatste van Henksat (die je bij hem download) in je dreambox plaatsen dan ben je altijd onafhankelijk van een aanbod van Pliteam zelf dus kunt ook andere eens testen dreamboxedit downloaden ip en dreamboxtype instellen onder options en middels ftp erin zetten. ciao Everybody Wan't To Rule The World Tears for Fears
Pedro4 Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Geplaatst: 12 juli 2009 Enigma: PLI jan 31 2009 Image: jade2-2009-01-31 Frontprocessor versie 5. Kun je mij zeggen of er een nieuwere versie is ? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Tonskidutch Geplaatst: 12 juli 2009 Geplaatst: 12 juli 2009 ben ik gek? wel effe zelf zoeken meester ciao Everybody Wan't To Rule The World Tears for Fears
Pedro4 Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Geplaatst: 12 juli 2009 Ik ben helaas nog geen meester in de dreamboxen en nee je bent niet gek. Toch bedankt. Ik ga vanavond het spul installeren. Ik hoop dat het gaat lukken. Prettige zondag en als het niet lukt dan meld ik me weer. Nogmaals thanks. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
xilorp Geplaatst: 12 juli 2009 Geplaatst: 12 juli 2009 Je moet er ff de nieuwe PLi jade 3 inzetten dan kun je bij plugins en downloads de laatste Henksat settings voor astra 123 hotbird downen. Daar zit de NED1 HD zender bij. Sorry ik zie te laat dat je de oplossing al hebt Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen