Ga naar inhoud


Valt op dat veel mensen hun satspullen van de hand doen i.v.m. de kabel


wonderboy

Aanbevolen berichten


  • Reacties 151
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Littlesat
Volgens een bericht op Dutch Media heeft UPC nu minder dan 2 miljoen abonnees. Zijn er dus ook bewezen mensen die de kabel de deur uit doen voor vooral het goedkopere Digitenne en een beetje CDS???? Toont dit aan dat veel mensen in Nederland geen uitgebreid pakket met HD zenders willen, maar al tevreden zijn met de beeldkwaliteit en beperkt aanbod van vooral Digitenne???


Het is geen kwestie van tevreden zijn. Ik denk dat in deze tijden de prijs meer de hoofdrol speelt en vaak moet men eerst ervaren hoe slecht Digitenne eigenlijk is.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Origineel bericht van: Johan45

Ik denk dat het fifty fifty zal liggen tussen kabel en satelliet als ik zie hoeveel schotels er al verdwenen zijn om me heen.


Denk dat ze allemaal hierheen gekomen zijn.
Er hangen hier steeds meer schotels aan de muur.
Bijna allemaal met Duo-LNB,dus geen allochtonen wink


Het kan en zal ook wel per streek verschillen.
Ik constateer dat in het IJmond gebied er schotels zijn verwijderd ten opzichte van een jaar terug.
Daarnaast kom ik regelmatig op tuincomplexen en campings in N-H, hier zie je nog nauwelijks een schotel terwijl het er nog niet zolang terug zwart van de schotels zag.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga binnenkort ook over naar HD. Probleem bij mij is dat de breedbeeld CRT TV nog leeft en ik er geen zin aan heb om een nog werkend apparaat weg te doen. Zodra de 'ouwe'de geest heeft gegeven zal ik een HDTV aanschaffen met bijbehorende ontvanger. Dan zal mijn DMM7000s ook wel in de verkoop gaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thomas999

O, en het door jou verwachte rechtenprobleem geldt dan niet voor CDS?

Uiteraard wel, vandaar ook Seca3, natuurlijk.
Maar Ziggo is al met CI+ modules bezig, daar heb ik CDS (nog) niet over gehoord.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Volgens een bericht op Dutch Media heeft UPC nu minder dan 2 miljoen abonnees. Zijn er dus ook bewezen mensen die de kabel de deur uit doen voor vooral het goedkopere Digitenne en een beetje CDS???? Toont dit aan dat veel mensen in Nederland geen uitgebreid pakket met HD zenders willen, maar al tevreden zijn met de beeldkwaliteit en beperkt aanbod van vooral Digitenne???


De vraag naar een betere beeldkwaliteit zal alleen maar toenemen naar mate het gebruik van (soms veel te) grote platte schermen toeneemt en de mate waarin "de buurman het ook heeft".

Dit is een niet te stoppen en natuurlijke ontwikkeling.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft de beeldkwaliteit, ben ik het met je eens. Maar

de buurman en steeds groter deel niet. Je moet toch wel een behoorlijk

minderwaardigheidscomplex hebben om daar in mee te gaan. Hoewel je ze

vaak genoeg tegen komt, in een veel te dure auto van de bank of de baas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ikzelf merk om mij heen dat de meeste, kwaliteit van het internet halen,en het met de tv zenders wel tevreden zijn in sd

een film of docu ,serie enz heb je zo binnen.

joling en gordon in hd ,denk niet dat de mensen er op zitten te wachten,zeker de mensen met een groot scherm niet ,die kijken films enz

topfield 5500 pvr . aston 105

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: GeniusX
Wat betreft de beeldkwaliteit, ben ik het met je eens. Maar
de buurman en steeds groter deel niet. Je moet toch wel een behoorlijk
minderwaardigheidscomplex hebben om daar in mee te gaan. Hoewel je ze
vaak genoeg tegen komt, in een veel te dure auto van de bank of de baas.


De mens is als kuddedier maar een raar verschijnsel, zonder afgunst zou de economie helemaal op zijn kont liggen!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

En dan hebben we het hier over HD, is eigenlijk ook al weer zóóóó 2009. 3D is alweer de volgende stap. Moeten we weer alle ontvangers te koop zetten. Ik denk dat ik de HD-stap maar even oversla. Heb nog een prima CRT die 576P kan weergeven, daar kan ik nog wel een aantal jaar mee vooruit. Maar het jeukt wel als ik al die leuke schermpjes zie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kurkie
En dan hebben we het hier over HD, is eigenlijk ook al weer zóóóó 2009. 3D is alweer de volgende stap. Moeten we weer alle ontvangers te koop zetten. Ik denk dat ik de HD-stap maar even oversla. Heb nog een prima CRT die 576P kan weergeven, daar kan ik nog wel een aantal jaar mee vooruit. Maar het jeukt wel als ik al die leuke schermpjes zie.


Wat is jouw bedoeling om te reageren op een bericht van bijna 14 maanden geleden? Begrijp het niet precies. Waarschijnlijk anderen ook niet.

Misschien kan je jouw reactie voor ons verduidelijken?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kurkie
En dan hebben we het hier over HD, is eigenlijk ook al weer zóóóó 2009. 3D is alweer de volgende stap. Moeten we weer alle ontvangers te koop zetten. Ik denk dat ik de HD-stap maar even oversla. Heb nog een prima CRT die 576P kan weergeven, daar kan ik nog wel een aantal jaar mee vooruit. Maar het jeukt wel als ik al die leuke schermpjes zie.

natuurlijk, 3D.. zie jij het hele gezin al met zo'n debiel brilletje op zitten in de huiskamer gezellig naar goede-tijden kijken??

3d gaat het in deze vorm echt niet worden.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...