Hoeba Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 Origineel bericht van: Kabeldoos De titel spreekt voor zich. Bvd. Voor welke machine zoek je het, anders kun je het in de juiste topics vast wel terug vinden. Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Gast Kabeldoos Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Origineel bericht van: Hoeba Voor welke machine zoek je het, anders kun je het in de juiste topics vast wel terug vinden. Beste Hoeba, Ik zoek een zenderlijst voor een dreambox 600c. (zie mijn "handtekening") De enige lijst die ik gevonden heb, in het daarvoor bestemde forumdeel, is voor enigma 2 machine's. Mvg, Wil
Tonskidutch Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 hoe je e2 naar e1 omzet dus hoeba's en anderen zijn gewoon bruikbaar door enkel te converteren. ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Gast Kabeldoos Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Beste "Tonskidutch", Bedankt, het converteren werkt prima. Mvg, Wil
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen