jacksparrow Geplaatst: 12 juli 2009 Geplaatst: 12 juli 2009 Heeft een van de feedhunters recentelijk nog een feed op deze sat gespot? Sinds het installeren van mijn elevatiesysteem heb ik iedere dag leuke (VRT) feeds op de Astra1C maar op deze sat heb ik nog niets kunnen vinden. De spectrometer op mijn CT5000C+ geeft in het gebied van 12500 t/m 12750 een redelijk signaal met enkele pieken richting een AGC van 250 maar helaas nog geen feeds. Wordt deze sat uberhaupt nog wel gebruikt voor feeds? Overigens is het niet de EutelsatW2M welke ik waarneem aangezien deze gezien elevatie dik onder het elevatieniveau zit waarbij ik deze waarden haal. Alvast bedankt! Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60
zjik Geplaatst: 12 juli 2009 Geplaatst: 12 juli 2009 bij het scannen van deze sat krijg ik inderdaad de zenders van Eutelsatw2m maar zoals je zegt al een hele tijd geen feeds meer op 3,1 oost.
jacksparrow Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Geplaatst: 12 juli 2009 Als het goed is moet je juist geen zenders van de W2M krijgen bij een scan, de Telecom2C is dik 5 graden inclined dus bij een goede afstelling van je wok pak je niets van de W2M meer. Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen