sretlow Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 Ik heb een defecte Yamaha versterker te koop staan op marktplaats. Daarop kreeg ik een bod van iemand. Na wat heen en weer gemaild te hebben afgesproken dat hij mij even zou bellen een dezer dagen. Ineens werd er vanmorgen het bod verwijderd met als reden "adverteerder reageert niet op bod". Dus ik mail hem of er iets is tussen gekomen, waarom ie het bod heeft verwijderd enz. Krijg ik het volgende terug: Hoi, nou dat heeft hij niet gedaan , maar ik, ze vriendin. Ik wordt namelijk gek van al die stukkende troep in me huis. het lijkt af en toe wel een opslag. Dus mocht je hem zien verschijnen dan is het samen met zijn koffer erbij. Ieder geval sorry voor het ongemak, maar denk dat je er vast wel een andere koper voor vindt. met vriendelijke groet ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
exciter Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 Hij is geweldig... TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
blitzteam Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 De vraag is nu : wie heeft de broek aan ? Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Moderator Matchless Geplaatst: 13 juli 2009 Moderator Geplaatst: 13 juli 2009 LOL.. Die vrouwen ook altijd. Xavier Guzman zei eens dat hij altijd vrijgezel wilde blijven. Want volgens hem los je in een relatie samen problemen op die je alleen niet heb Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast wanderer Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 dat heeft z'n vriendin niet geschreven, dat heeft hij gewoon zelf gedaan om daarmee legitiem zijn bod niet na te hoeven komen...
Tonskidutch Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 pussy en ballen, dus! gaaf genoeg voor een bijdrage aan een humoristisch tv-programma. (eh uh, maar welk programma, bedenk ik net? ) ciao A Forest The Cure
de Steef Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 Origineel bericht van: wanderer dat heeft z'n vriendin niet geschreven, dat heeft hij gewoon zelf gedaan om daarmee legitiem zijn bod niet na te hoeven komen... Kan je wellicht controleren door de taalfouten te vergelijken: ik wordT ZE vriendin STUKKENDE troep ME huis
JosFop4Sat Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 Origineel bericht van: de Steef Kan je wellicht controleren door de taalfouten te vergelijken: ik wordT ZE vriendin STUKKENDE troep ME huis Het kan ook iemand uit Amsterdam zijn.Kun je wellicht controleren door de taalfouten te vergelijken. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen