Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

hoi,

je bedoelt het testkanaal van ard/zdf dat ook uitzend via deze transponder .

dit zijn 2 nieuwe hd kanalen zojuist gestart.

de transponder bevat nu 4 hd kanalen te weten:

arte Hd

Das Erste HD

HD-test ARD ZDF

ZDF HD

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

• Moderator
Geplaatst:

Met een mededeling in beeld voor de WM leichtathletik van 15-23 augustus in Berlijn.

Op dit moment in 720p.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

hoi,

tijdens het wk worden alle programma`s door gegeven zo worden ook speelfilms en serie`s zoals tatort welke in hd beschikbaar zijn in hd doorgeven ook met dolby 5.1 geluid.

andere programma`s worden omhoog gerekend.

na het wk wordt tijdens de ifa en tijdens kerst uitgezonden.

vanaf februari 2010 wordt altijd uitgezonden

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Gast patje7of9
Geplaatst:

Tegen het einde van het jaar gaan deze zenders ook HD uitzendingen brengen en dat FREE to air. whistle

• Moderator
Geplaatst:

Ik ben benieuwd, of de kabelaars deze HD zenders ook gaan doorgeven.

Hier zijn de schotels duidelijk in het voordeel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik kijk er naar uit als deze beide zenders straks ook echt gaan uitzenden!! De 2 allerbelangrijkste zenders die er volgens mij te ontvangen zijn, binnenkort in HD smile Dat is goed nieuws!!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sverige
De 2 allerbelangrijkste zenders die er volgens mij te ontvangen zijn, binnenkort in HD smile Dat is goed nieuws!!

BBC zendt toch al langer HD uit (in verschillende varianten).. wat is de tweede?

:-D
Geplaatst:

Ik bedoelde ARD en ZDF iRuud...

De draaibare schotel waarmee ik de Astra 28.2gr kan ontvangen hangt niet aan de technisat HD receiver...

De versie van BBC HD die je via Canaldigital Sverige kan ontvangen lijkt nergens op... dat is slechts een slap aftreksel van het origineel.

Ik ben echt fan van de Duitse zenders, en de met de komst kwaliteitskanalen ARD en ZDF in HD ben ik echt reuzeblij!! (al is het uiteindelijk nog wel even wachten tot het voorjaar 2010 voordat het echt begint.)

Nu kijk ik ook wel naar SVT HD... maar het is slechts een handjevol programma's die echt in HD uitgezonden worden, als je per maand kijkt... buiten Ållsång på Skansen is er de hele week niets te beleven in HD... en op zich is dat wel een leuk programma.... maar de SD kwaliteit is eigenlijk ook al prima voor een muziekprogramma vind ik.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sverige
Ik bedoelde ARD en ZDF iRuud...

Snapte ik helaas ook wel... vandaar de smiley.
Voor muziek is een stereo geluidskanaal meer dan voldoende.. hoeft geen beeld bij.. en verdomd dan heet het radio laugh

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen