Ga naar inhoud


UseNext en Incasso van bedragen dat ik moet betaal.


salem999

Aanbevolen berichten

Misschien verstandig om eens te overleggen met een jurist?

Of om het goedkoop te houden, lees eens de informatie door op internet, bijvoorbeeld de site die ik eerder gaf. (ICTRecht)

Het is namelijk niet zo eenvoudig als jij beschrijft/denkt.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Ik geloof eerder dat je met de deurwaarder te maken gaat krijgen dan met de rechter.
Geen verzekeringsbijstand zal de advokaat-kosten gaan betalen.


Volgens mij ga je nu een stap te snel de rechter moet eerst uitspreken of hij wel moet betalen, daarna kan de deurwaarder als je niet wilt betalen beslag leggen op loon of bezittingen.

Overigens is er aan die incasso buro's vaak een deurwaarder verbonden. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tfh
Origineel bericht van: salem999
oke bedankt, zal opnieuw lezen,, maar bestaat zoiets in nederland ((( scam melden ?? ))

https://secure.consumerdirect.gov.uk/reportascam.aspx

Hoezo? Wil je dat Usenext jou daar aanmeldt omdat jij 11 keer onder een valse naam aanmeld.
Kom nou... Wie is hier de oplichter...


jou naam is tfh ben je voor sat4all een oplichter ???? nee
ik heb 11 keer BETAALD de 1 euro voor 14 dagen risk free , dus als ik de 3GB hebt gebruikt zonder die 1 euro te betalen dan ben ik de alle grootste dief van Nederland en zal ik het in een 1000watt speaker zeggen,, dus ik heb al betaald voor wat ik heb gebruikt.
maar om te zeggen RISK FREE en over 3 jaar kom je met je Faktuur om te zeggen mijn recht ,,,

dus ik heb betaald voor wat ik heb besteld, of ik mijn goed naam of mijn naam was duivel en woon in the Hell, maakt niet uit zolang ik heb al betaald.

oke, let's say; ik ben 100% schuldig, en hoe is het met de mensen die hebben tijdig de trial geannuleerd, en toch krijgen
1 jaar te betalen en nog incasso bureau, wie is hier de oplichter ????

dus scam melden voor die schuldige mensen die hebben volgens de usenext regels gedaan en toch moeten betalen en nog incasso inschakelen, mischien krijgen die mensen recht en de usenext wordt als scam gemeld en alle mensen ( inclusief mij als oplichter zijn ook Vrij van betalen).. weet je waarom!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: salem999


oke, let's say; ik ben 100% schuldig, en hoe is het met de mensen die hebben tijdig de trial geannuleerd, en toch krijgen

Als je »mijn eerdere reactie« leest dan zie je dat je gewoon een mail van Use next terugkrijgt na de trial periode van 2 weken shocked


dus kan ik de emails die al verwijderd 3 jaar geleden terug krijgen door hotmail? als ja ! hoe dan? om te zien of hun daadwerkelijk aan mij laten weten dat ik moet betaal ? als zo was echt ik ga betalen zonder twijfel en ga ik mijn echt adres door geven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk in je geval is een ( speciale aanbieding was ) op een bepaalde periode Reklame zeg maar en die mischien daadwerkelijk hoef niet af te zeggen. als dat het geval was in mijn situatie dan heb ik geen 3 emails ontvangen van incasso .

 

de probleem is alle betrokkene hebben angst of betaald of gaan betalen, dus wij kunnen niet weten of iemand in verleden heeft niet betaald en wat gebeurd voor hun in volg orde of incasso hebben de hele zaak vergeten, want het gaat hun kosten meer dan geeiste bedrag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt geen advocaat nodig voor die bedragen.

Het griffierecht is dan ook maar enkele tientjes.

Je mag zelf pleiten.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet inloggen om voor het vogende jaar te cancellen. Ben mijn inlog gegevens voor de ledenservice verloren dus ik vraag ze opnieuw aan. Krijg ik dit terug gemailt:

 

Gebruikersnaam: wird-noch-erstellt/coming soon

Wachtwoord: wird-noch-erstellt/coming soon

 

Tijdens het rapporteren op een userform voor persoonlijk contact krijg ik dit bericht:

 

"Error Occurred While Processing Request!

 

Error reported to UseNeXT team - we will fix this problem as soon as possible!

Please try again...

for informations, email this text to the site administrator

 

Fehler wurde an das UseNeXT Team übermittelt. Wir werden das Problem so schnell wie möglich beheben! Bitte nochmal probieren...

Bei fragen senden Sie diesen Text an den Administrator der Seite."

 

Als je niet wil cancellen en een andere vraag hebt kun je wel gewoon een form invullen en opsturen...

 

Hier mijn toch mijn verhaal maar gespamt en een reactie geeist:

Paypal@usenext.com

Support@usenext.nl

http://usenext.de/UseNeXTDE/ShopInt/misc/support/miscSupportForm.cfm

 

Zou binnen 4 uur bericht krijgen. Heb weinig hoop maar ben benieuwd. Ik denk dat het uiteindelijk toch een aangetekende brief zal moeten worden. Heel vreemd allemaal.

 

Nog meer gedupeerden:

http://www.belazerdophetnet.nl/viewtopic.php?f=38&t=590

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: salem999
Origineel bericht van: tfh
Origineel bericht van: salem999
oke bedankt, zal opnieuw lezen,, maar bestaat zoiets in nederland ((( scam melden ?? ))

https://secure.consumerdirect.gov.uk/reportascam.aspx

Hoezo? Wil je dat Usenext jou daar aanmeldt omdat jij 11 keer onder een valse naam aanmeld.
Kom nou... Wie is hier de oplichter...


jou naam is tfh ben je voor sat4all een oplichter ????

Hmmm, ik heb hier geen 11 accounts onder andere namen, dus... je vergelijking gaat totaal mank.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heb je dus nix aan want klachtenradar heeft niets met Tros Radar te maken.

Klachtenradar is gewoon iets van een partikulier

 

Origineel bericht van: PvdA link
Indien het wetsvoorstel wordt aangenomen, zal een contract maximaal verlengd mogen worden met 3 maanden of worden omgezet naar een overeenkomst voor onbepaalde tijd met een maximale opzegtermijn van 1 maand.

 

Dus UseNext houd zich al aan deze opzegtermijn want je mag daar per maand opzeggen.

Als ik UseNext was en ik zou deze topic lezen zou ik je aanpakken voor oplichting

want je hebt ze gewoon willen belazeren met al die accounts.

Mijn advies: "Neem kontakt op met UseNext en neem je verlies en betaal ze dan ben je er vanaf. "

 

 

 

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...