Ga naar inhoud


UseNext en Incasso van bedragen dat ik moet betaal.


salem999

Aanbevolen berichten


  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Ja, helemaal mee eens..wat een rotstreek van UseNext. :D :D


Klopt gewoon Googlen en er wordt een hoop duidelijk zoals dit hier zo mag je in Nederlans geen contract afsluiten dat is geen juridisch niet gegrond op alleen een email adres.

Gewoon een uurtje lezen en verder nergens op reageren. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Menneke52

De TS wekt bij mij ook de indruk dat hij/zij de boel bewust heeft verneukt. Het ging hem/haar iedere keer maar om " 3GB" en een keer werd er gesproken dat er " nog maar 300MB" nodig was. Dan vind ik de houding - in deze zaak - volkomen terecht, want als je steeds hetzelfde adres opgeeft, krijg je niet eens meer een gratis account voor 14 dagen! Ik in ieder geval niet maar ik kreeg weer eens iets anders.

 

Al een paar jaar download ik met UseneXT en was er aan gewend geraakt om mijn account op tijd te annuleren. Ik wist niet of dat moest (blijkt nu dus van wel). In sept-okt-2008 kreeg ik van hun kant downloadvolume aangeboden, maar ik wilde dit niet dus ik liet het passeren.

 

Dit jaar voor het eerst - i.v.m. de DVD`s van Geert Mak - weer eens downloadvolume willen aanschaffen om die serie compleet te krijgen.

 

Ze hebben NU een nieuwe optie ingebouwd en die is de volgende: AUTOMATISCHE INCASSO! door Global Collect B.V.. Aangezien mijn beide kaarten waren geblokkeerd, koos ik voor deze optie. En ja, toen hadden ze mij te pakken en stuurden ze mij eerst op 29.06.2009 een reminder:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Menneke52

Deze reminder luidt als volgt:

 

Reminder

 

Customer Number: ???????

 

Dear

 

we have not yet received the outstanding payment for your current contract with UseNeXT.

The reason could be a typing error in your payment details. Alternatively, out-dated data may have been entered during registration.

 

*******************************************************************

Please check your payment details immediately following this link:

http://usenext.de/index.

 

In case you are prompted, please enter this number: 5D42D4E3-94C2-42A0-AF1F-BBDFCF5B9E64

and follow the instructions.

*******************************************************************

 

We await your payment until 06.07.2009.

 

==============================================================

Your Details

==============================================================

Customer Information

 

--------------------------------------------------------------

Invoiced Item:

--------------------------------------------------------------

Invoice Number: 13266512

Date of Invoice : 08.06.2009

dunning charge

dunning charge:10134475

Number of Items: 1

Unit Price: 5,00 Euro

-------------------------------

 

[uNXDE143] UseNeXT 30

(23.Sep.2008 - 23.Okt.2008)

Number of Items: 1

Unit Price: 12,56 Euro

-------------------------------

 

 

 

 

Net Price: 17,56 Euro

Tax:

19% equals: 2,39 Euro

Total Price: 19,95 Euro

 

 

Date of Issue: 2009-06-29

 

The amount includes reminder charges of 5.00 Euro. This amount is due 7 days after receipt of this notification. It can conveniently be paid via the link provided above.

 

If you have any questions, please contact our partner:

 

E-Mail: rekening@usenext.com

Phone: +31-715247074

 

Kind regards,

 

Your

 

UseNeXT team

 

==============================================================

www.usenext.com - Next Generation Downloading

==============================================================

 

Please do not reply to this email! We do not control the mailbox, so you will not get an answer.

 

--------------------------------------------------------------

UseNeXT is a service provided by:

Aviteo Ltd.

 

Legally registered address:

 

Aviteo Ltd. Regional Branch

Theresienstrasse 6-8

80333 Muenchen

Commercial register number: HRB 153436

Tax number: 143/117/10088

Managing director: Wolfgang Oswald

--------------------------------------------------------------

 

Aviteo Ltd. ? Gainsborough House

81 Oxford Street

London W1D 2EU ? Great Britain

Comp. Registration Office Cardiff No. 5069029

==============================================================

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Menneke52

Op 8.7.2009 kreeg ik andermaal bericht dat het nieuwe downloadvolume al weer klaarstond en dat dit bedrag dus AUTOMATISCH van mijn girorekg. zou worden afgeschreven.

 

Toen was voor mij de maat vol: ik heb ze via hun support geschreven dat ik eenmalig toestemming heb gegeven om van mijn rekg. af te schrijven en dat ik dus GEEN toestemming had gegeven dit nogmaals te doen. Ondertussen ben ik die " kleine lettertjes" van hen eens gaan lezen EN DAAR staat dat je je account 14 dagen voor dat het nieuwe downloadvolume wordt geladen door UseNeXT moet annuleren. Antwoord heb ik gekregen: ze scholden me alles kwijt, maar het geheel was een leugenachtig verhaal hetgeen ik zo zal plaatsen. In diezelfde tijd heb ik dus het gehele account bij UseNeXT opgezegd! Hier komt het bericht:

 

Hallo

 

Hartelijk dank voor uw aanvraag van 10.07.2009:

 

According to our records you had several accounts with UseNeXT in the past. Unfortunately, instead of upgrading an active account you kept signing up anew, failing to cancel the previous subscription. Therefore, there are plenty of still active accounts in your name on our database. All of them with outstanding payments.

En deze alinea is voor het grootste deel dus gelogen, maar ja ze moeten toch de schijn ophouden natuurlijk! Zie voor de rest het onderstaande. Ik ben in ieder geval blij dat ik op GEEN enkele link heb geklikt van de mail die via het incaasobureau is gelopen; ik weet niet met wat voor bedrag mijn girorekg. zou zijn belast. Maar de website zelf is verdomde verneukeratief (natuurlijk geen woorden voor een dame, maar dat ben ik dus ook nooit geweest).

 

We now closed all of these previous subscriptions in order to avoid further dunning charges.

 

For future business, we would recommend to cancel your subscriptions before the automatic renewal is initiated. If you do not wish to cancel but wish to continue, there is no need to start a new account. You may simply upgrade your current subscription.

 

N.B.: EN WEER staat de 14 dagen termijn hier niet genoemd: waar zijn die lui toch mee bezig!!!!

 

 

--------------------------------------------------------------

Wij willen u graag nog beter van dienst zijn, daarom is uw mening

 

voor ons bijzonder belangrijk.

 

Neem a.u.b. enkele seconden de tijd om een evaluatie te geven van dit antwoord.

 

Hiervoor klikt u a.u.b. hier:

 

http://usenext.de/UseNextDE/Shopint/index.cfm?dl=sfb&sUUID=6F0E58A9-FDA8-FD6C-997A806D32DFDCD6

 

Met vriendelijke groeten,

 

Uw

UseNeXT-team

 

==============================================================

www.usenext.de - Next Generation Downloading

==============================================================

 

Antwoord a.u.b. NIET via het afzenderadres op dit bericht!

E-mails aan deze postbus worden niet bewaakt en u krijgt hierop geen antwoord.

Voor verdere supportvragen klik a.u.b. op

http://usenext.de/index.cfm?DL=sf

 

==============================================================

UseNeXT - aanbeveling:

Nu meer dan 1000 blockbusters op Free TV downloaden:

<http://www.save.tv/index.cfm?SubID=NL_ORS&AI=378503>

==============================================================

 

--------------------------------------------------------------

UseNeXT is een dienst van:

 

Aviteo Ltd.

 

Rechtsgeldig adres:

 

Aviteo Ltd. Filiaal

Theresienstrasse 6-8

80333 München

Kantongerecht München; HRB: 153436

Directeur: Wolfgang Oswald

--------------------------------------------------------------

 

Aviteo Ltd. - Gainsborough House

81 Oxford Street

London W1D 2EU - Great Britain

Comp. Registration Office Cardiff No. 5069029

==============================================================

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt aan iedereen,

 

nog steeds geen beslessing, tussen alles zo laten of kontakt opnemen met incasso bureau.

 

of de 3 bedragen betalen door de postkantoor zonder mijn echte naam te geven of de namen (flase namen) waar staan op hun emails precies over te schrijven (nog administatie kosten voor postkantoor betalen)zoals bevestig ik de false namen en adressen als korrect te zijn anders waarom hebben die 3 mensen betaald (vol bedrag nog); dan verwijder ik alle emails die bekend zijn voor hun (usenext en incasso bureau) zelft dan open ik nieuw paypal account (email) ;overschijf ik van mijn oude paypal naar de nieuw en verwijder ik de oude (dus ik verwijder alles wat in de verleden met mijn adres te maken heeft).

 

dus. alles betaald met namen en adressen die bekend voor hun.

 

voor de nieuwe reminders is geen email voor mij berijkbaar (want ik had alles al verwijderd dat bedoeld ze gaan mij geen 2 keer aanmaning verstuurd per email or remiders. dus geen recht om probleme te maken.

 

want als ik 3 keer betaal beter dan 3+8 keer en ben zeker komt nog 3keer van de 8 met rond 100euro elk.

 

maar kunnen ze of het is hun te duur als hun mij reminders en aanmaning sturen en viden geen email te bereiken dan zoeken ze (incasso bureau op de IP waar ik de eerste keer de account open gemaakt) want dat is de enige weg voor hun om mij te kunnen identificeren.

 

wat denk jullie??

 

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rudie1956
Gewoon betalen jongen,je hebt er zelf om gevraagd.

eerst bedankt rudie,
ok, ik heb zelf om gevraagd (door mislijdende info), ok, maar ik heb geen 1MB gedownload voor wat ik ga betalen, dus ik ga 312 euros betalen en heb geen recht om nog 1MB te downloaden,zoals ik koop vis in de zee.
minstens zoals UPC of andere ik heb signal in de kabel door UPC maar bvb ik heb niet naar de TV gekeken lange tijd dan ze hebben de UPC volledig recht want ze hebben hun bestens gedaan,maar hier ze willen geld voor de (dingen) die ik heb nooit gedownload en mag ook niet download in de toekomst. dat is echt een usenext komidie.
daarom ben ik boos op hun na 3 jaar hebben ze hereneren, of mischien de ( financial Crisis ) heeft invloed op hun en beginnen ze in hun oude emails te kijken. waarom niet gelijk reminders hebben verstuurd ??
want de 14dagen tijd verloop op 27 juli 2009 dan wordt het spanned. dus 1-2-3- Action.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies hetzelfde probleem. De mensen van de Jurafoon hebben mij verteld dat incasso bureau's adressen via een IP kunnen en mogen achterhalen. Men heeft mij geadviseerd om te betalen. Een bittere les van ruim 250 euro frown

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL.. Voor beiden in principe: eigen schuld jongens. Willens en wetens met valse gegevens registreren. Tsk tsk tsk. Dan moet je nu op de blaren zitten.

Wellicht dat er nog 1 puntje is wat jullie kan helpen. Kijk eens hoeveel tijd er tussen "de daad" en nu zit en controleer daarna eens wat de verjaringstermijn op niet betaalde facturen is...

Er staat mij iets bij van 2 jaar, maar zeker weten doe ik dit niet, so don't get your hopes op.

 

Maargoed, eerlijk is eerlijk: Wat mij betreft mogen jullie gewoon dokken smile

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...