Gast steff2 Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 Hi, Ik kijk nogal veel naar SKY Italy, de taal kan ik in AC3 english zetten maar de epg info is meestal in het italiaans waar ik geen yota van snap. Bestaat er een plugin die die film info in Engels geeft? TX
Tonskidutch Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 ja zulke sites als bablefish en zo dus per pc wel maar nog niet per dreambox plugin dat is ook erg lastig lijkt me want je moet immers een onTtiechgelijk grote dictionair en verstaanbare gramatica bron gebruiken en daarmee ook snel zoeken vergelijken en combineren dat het echt wel een eigen processor en geheugen zou kunnen gebruiken ervan uitgaande dat een en ander functioneel en taalkundig zinvol is alsmede dat er behoefte aan zou zijn zou het met een dm10000 en ugh enigma3 versies later misschien eens kunnen lukken. ben bang dat je voorlopig de film op een internationale (engels of nederlandstalige) zoeksite zult moeten kortsluiten manueel dan met een separaat browsertje. ciao Get Back The Beatles
Kowalski Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 Nou wacht effe, er is toch een plugin die aan de hand van de filmtitel de bijbehorende filminfo opzoekt op de internet movie database? Ik weet even niet hoe de plugin heet, maar misschien kan je daar wat mee. De plugin is in de PLi images via het menu gewoon ter download beschikbaar. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
digitaal kijker Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 de IMDB plugin dacht ik die de film info ophaalt aan de hand van de filmtitel. heb die plugin ook,maar heb het nog niet getest bij sky italie filmzenders. enkel eens bij sky uk filmzenders of het nu genoemde sky deutsland. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
dagg Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 Probleem met die plugin zou kunnen zijn dat de epgtitel vd film vertaald is naar het italiaans, waardoor er geen film gevonden zal worden. .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
digitaal kijker Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 heb het eens geprobeerd,en bij de ene film werkt het goed en de andere dan weer niet. als er een engelse en italiaanse titel bijstaat vindt hij het, als het enkel italiaans is,dan vergist hij zich. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen