Gast DVD Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 weet iemand of at5 via sat is teontvangen?????
martin52 Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 AT5 is niet via sat te ontvangen en waarom zouden ze ook. Vrijwel heel Amsterdam is toch bekabeld?
Gast DVD Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 bij rijmond is dat ook het geval maar die zitten wel op de sat
Gast DVD Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) En bij Ziggo wél alle regionalen op de kabel, zoals tv West en AT5 heb ik al maar wil van ziggo af
Alfons Verbiest Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Origineel bericht van: DVD bij rijmond is dat ook het geval maar die zitten wel op de sat ???????? Waar dan? Of bedoel je RNN7? Zo ja, welkom in de snel veranderende wereld van satellietontvangst.
Moderator ceesv Geplaatst: 14 juli 2009 Moderator Geplaatst: 14 juli 2009 TV Rijnmond misschien? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Alfons Verbiest Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Ceesv, Ben een dag of 4 weg geweest en dan moet je er weer even inkomen hè?
Moderator ceesv Geplaatst: 14 juli 2009 Moderator Geplaatst: 14 juli 2009 lol. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Amager95 Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Origineel bericht van: DVD bij rijmond is dat ook het geval maar die zitten wel op de sat Rijnmond is een regionale zender; AT5 is een stadszender.
GeniusX Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Zo vreemd is het niet aangezien ze landelijk via T-DVB zijn te ontvangen. Overigens heeft CDS AT5 een maand lang in de etalage gehad.
Amager95 Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Origineel bericht van: GeniusX Zo vreemd is het niet aangezien ze landelijk via T-DVB zijn te ontvangen. Overigens heeft CDS AT5 een maand lang in de etalage gehad. Als AT5 er op komt, dan moeten alle lokale omroepen van Nederland er op komen. Niet iedereen buiten Amsterdam heeft behoefte aan Amsterdams nieuws. Daarvoor is al TV Noord Holland en de NOS er al.
Feedhunter Rini Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Ik zou het ook wel fijn vinden als AT5 op de Satelliet zou komen. Nu kan ik als ik op de camping ben geen AT5 ontvangen. En dat is voor mij persoonlijk toch wel een gemis als Monnickendammer zijnde. Feedhunter Rini I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15, or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor
wortellica Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 lijkt mij ook wel wat at5 op de sat en tv utrecht of hoe dat ook mag heten.
GeniusX Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 @Amager95: Ja, klopt TV-Lutjebroek heeft de zelfde waarde als AT5 vanuit de Hoofdstad. Ook wat betreft het aantal kijker. AT5 heeft meer kijkers dan menige Regionale Omroep. Sterker nog het zou nog wel eens meer kijkers kunnen hebben dan grootste regionale TV Rijnmond.
Amager95 Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 Origineel bericht van: GeniusX @Amager95: Ja, klopt TV-Lutjebroek heeft de zelfde waarde als AT5 vanuit de Hoofdstad. Ook wat betreft het aantal kijker. AT5 heeft meer kijkers dan menige Regionale Omroep. Sterker nog het zou nog wel eens meer kijkers kunnen hebben dan grootste regionale TV Rijnmond. Waarschijnlijk denk jij dat geheel Nederland een behoefte heeft aan Amsterdam. Nou dat is dus niet zo. En meer kijkers? Tja, als alleen de hoeveelheid kijkers bepalend is of een zender op de satelliet te laten komen, dan hoef je alleen nog maar Nederland 1, RTL4 en SBS 6 door te geven. Maar misschien wil Groningen, Zwolle, Amersfoort, Venlo, Eindhoven, Maastricht, Middelburg, Ede, Apeldoorn ook wel op de satelliet?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen