Amager95 Geplaatst: 17 juli 2009 Geplaatst: 17 juli 2009 Origineel bericht van: GeniusX En dan gun je het een ander ook niet. Je vindt het zeker ook niet eerlijk dat Amsterdam de hoofdstad van Nederland is en dat daar net iets meer gebeurd dan in je eigen dorp. Toevallig zijn in de wijde omtrek van Amsterdam erg heel veel mensen in geintereseerd. Subsidie wordt niet alleen uit jouw zak betaald, ook uit zakken van mensen het wel willen zien. Als je nu mag kiezen om subsidie te geven aan alle stads-zenders of alleen de pakweg 10 grootste is voor jou de keuze ook snel gemaakt, neem ik aan. eerlijk gezegd niet, over de subsidie dan. Ik zou niet durven zeggen welke steden in Nederland belangrijk zijn, totaal onbelangrijk om daar een mening over te geven. Subsidies betaal ik wel aan mee via allerlei belastingen en iedereen betaalt daar dus aan mee. Denk je dat het leven umsonst is? Zelfs een zender voor de stad Berlijn kon het niet eens meer volhouden op de satelliet en moest daar de uitzendingen staken. Iedereen mag voor alles kijken wat hij of zij wilt. Maakt mij niets uit. Maar nogmaals: wie zegt dat Amsterdam voorgaat op andere (grotere) steden en streken van Nederland? Of subsidie voor allen of geen subsidie voor geen enkele lokale omroep. Maar deze discussie draait nergens op uit. Het uitzenden van ALLE regionale omroepen lukt al niet eens, laat staat dat nog eens een hoeveel lokale zenders op de satelliet moeten komen. In Zweden waren tot voor kort vier lokale omroepen te zenden via de satelliet, waaronder de steden Stockholm en Gothenburg. Deze vier omroepen moesten er mee stoppen omdat er geen geld meer was. De Zweedse omroep SVT zendt trouwens wel regionaal uit op haar zenders. Wellicht zou de Nederlandse Publieke Omroep dat ook eens moeten doen. Dan zendt je alle edities uit via de satelliet, dan kan je zelf kiezen naar welke editie je wilt kijken, bij voorbeeld Rotterdam, Amsterdam, Achterhoek of Twente. [/i]hier mee sluit ik deze discussie voor mijzelf omdat er verder geen toegevoegde waarde meer is aan toe te voegen.
sheeplover Geplaatst: 18 juli 2009 Geplaatst: 18 juli 2009 De vraag was of AT5 op de satelliet zit. Het antwoord is nee. Pff, dat scheelt 4 pagina's meningen en discussie. Groetjes van John uit Den Bosch
D.Quijote Geplaatst: 18 juli 2009 Geplaatst: 18 juli 2009 Digitenne heeft volgens mij wel AT5 in het pakket. Misschien hij trouwens wel vrij te ontvangen met een free to air dbv-t deco. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
iRuud Geplaatst: 18 juli 2009 Geplaatst: 18 juli 2009 Origineel bericht van: D.Quijote Digitenne heeft volgens mij wel AT5 in het pakket. Yep... Leuk voor a'dam, voor de rest van Nederland; verspilde bandbreedte.
looney2 Geplaatst: 18 juli 2009 Geplaatst: 18 juli 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: sheeplover De vraag was of AT5 op de satelliet zit. Het antwoord is nee. Pff, dat scheelt 4 pagina's meningen en discussie. Groetjes van John uit Den Bosch Je hoeft het niet te lezen, scheelt je weer 5 pagina´s meningen en discussies over regio en stads zenders Helaas moet je het wel lezen, Omdat het topic is over genomen voor een ander onderwerp. Anders kun je niet zien waar het weer om de hoofd vraag van dit topic gaat. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Gast DVD Geplaatst: 18 juli 2009 Geplaatst: 18 juli 2009 IK ben de aanstichter van deze topic het gaat mijn er om dat via subsidie ook de lokale omroepen op de sat kennen kommen of het nu Stichting Omroep Best of AT5 is ik zou het leuk vinden dat ik op vakantie via sat me lokale omroep kan kijken en ja ik mag een rotterdammer zijn die in 's-Hertogenbosch woon maar ik kijk graag AT5 maar dan via ziggo moet nu extra betalen alleen voor AT5 zins ik sat heb kijk ik bijna geen ziggo meer alleen nog maar AT5 ik hoop dat we met ze alle een goege oplossing kennen vinden ik lees hier ook dat veel van onze leden in het buite land zitten die willen mischien ok wel eens nieuws en andere info hebben uit hun geboorte stad
René Verbiest Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: DVD ....maar ik kijk graag AT5 maar dan via ziggo moet nu extra betalen alleen voor AT5 zins ik sat heb kijk ik bijna geen ziggo meer alleen nog maar AT5 ik hoop dat we met ze alle een goege oplossing kennen vinden ik lees hier ook dat veel van onze leden in het buite land zitten die willen mischien ok wel eens nieuws en andere info hebben uit hun geboorte stad Voor AT5 betaal je niets extra bij Ziggo, het enige wat je moet hebben is een analoge aansluiting(€15,95)en digitale ontvanger die je al hebt want anders kun je geen AT5 zien. Die gebruik je voor de satelliet ook al dus dát mag/kan je niet weerhouden om AT5 en alle andere regiozenders te kunnen bekijken. En AT5 is een stadszender die niet betaald wordt uit omroepbijdragen en hoort volgens mij dan ook niet op de satelliet thuis Als ze dat dan toch willen dan moeten ze net als RNN7 een sponsor zien te vinden die dat voor ze realiseert/betaald. Maar je weet hoe slecht dat afliep bij RNN7, ze kregen geldproblemen en gingen failliet Sjaak (k), je zegt zelf al, dat je een analoog abo van Ziggo nodig hebt om AT5 te kunnen zien en even verder beweer je dat hij al een digitale doos moet hebben, anders kan hij AT5 niet zien. Lijkt mij een beetje tegenstrijdig. Voor AT5 heb je absoluut geen digitale doos nodig, alleen een analoog abonnement. Hij betaalt wel degelijk extra voor AT5, want ik begrijp dat hij het analoge of digitale standaardpakket van Ziggo afneemt, enkel en alleen voor AT5, waarnaast hij zijn abo bij CDS heeft, heb ik dit goed, DVD? Bovendien is het allang geen € 15,95 meer, maar € 16,25, dit kan hij zich besparen, als AT5 op de sat komt.
Gast DVD Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Origineel bericht van: René Verbiest Hij betaalt wel degelijk extra voor AT5, want ik begrijp dat hij het analoge of digitale standaardpakket van Ziggo afneemt, enkel en alleen voor AT5, waarnaast hij zijn abo bij CDS heeft, heb ik dit goed, DVD? Bovendien is het allang geen € 15,95 meer, maar € 16,25, dit kan hij zich besparen, als AT5 op de sat komt. ja dat heb je goed en heb nu ok nog ziggo totaal pakket zonder extra 9,95€ pm dat zijn toch 48 ½l BIER!!!!!! en oja ik ben via sat gaan zitten om dat ziggo op de radio GEEN radio rijmond uitzend wel tv rijmond
iRuud Geplaatst: 20 juli 2009 Geplaatst: 20 juli 2009 Origineel bericht van: DVD 9,95€ pm dat zijn toch 48 ½l BIER!!!!!! Welk merk bier is dat? 162 flesjes voor nog geen tientje..
Gast aart44 Geplaatst: 20 juli 2009 Geplaatst: 20 juli 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Ik denk dat je het niet begrijpt, een standaard analoge tv aansluiting moet je altijd hebben bij Ziggo. Ja maar een standaard anologe aansluiting bij Ziggo is toch niet gratis dus het hele gratis verhaal klopt niet. Hier kan ik een coax in de aansluiting stoppen en er gebeurt niets geen signaal dus ik kan niet gratis naar digitaal kijken. Origineel bericht van: Sjaak(k) Bij CD moet je daarvoor altijd extra betalen zelfs nog voor de publieke zenders. Echt niet eenmaal een smartkaart hebbende en je kunt kijken zonder verder extra kosten naar NL1 2 en 3 de publieke zenders.
Moderator ceesv Geplaatst: 20 juli 2009 Moderator Geplaatst: 20 juli 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) topic starter DVD heeft al een analoge aansluiting en een digitale ontvanger en een smartcard, dan is AT5 en de rest van de zenders in feite gewoon gratis. Maar ik heb dit al tig keer proberen duidelijk te maken dus kap ik maar even mee als jullie het niet willen begrijpen Dat is bij Canaaldigitaal ook zo hoor Sjaak. Ik betaal alleen voor RTL 4 en 5. SBS, Veronica etc. zijn in feite ook gewoon gratis. Of begrijp ik het nu niet goed? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
cookie monster Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Origineel bericht van: DVD weet iemand of at5 via sat is teontvangen????? Via internet: http://www.at5.nl/live C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Gast DVD Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Origineel bericht van: cookie monster Origineel bericht van: DVD weet iemand of at5 via sat is teontvangen????? Via internet: http://www.at5.nl/live ja dat wist ik al
vGnp Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Origineel bericht van: DVD weet iemand of at5 via sat is teontvangen????? Ik weet niet wat je precies wil zien, maar op MGM op 23,5 oost worden veel AT5 programma's uitgezonden (Het Gesprek kanaal) vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Elwin Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Het Gesprek zendt toch alleen 'De zwoele stad' van AT5 uit?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen