Neptunus Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Van mogen ze zoveel kanalen als mogelijk erbij gaan zetten op voorwaarde dat eerst het standaard aanbod op orde wordt gebracht, standaard aanbod gelijk aan dat via DVB-C: - geen deeltijdzenders - ECV 3 en 4 - Film1 en Sport1 in HD - fatsoenlijke EPG Overigens vind ik AT5 (kan ik via DVB-t en IPTV ontvangen) wel iets hebben, vaak is het Amsterdamse nieuws toch ook landelijk nieuws, kan je arrogant noemen maar vaak is het gewoon een feit. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Ik vind alles best als AT5 maar in HD op de sat komt. Met minder neem ik geen genoegen meer.
Elwin Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Ja, die 'deeltijdzenders' zijn echt triest. En bij CDS hebben ze die echt een hoop. Misschien zouden ze bij CDS is een keer alles moeten opschonen, en de hele pakketten structuur moeten aanpassen. Het begint soms een beetje een zooitje te worden bij CDS, met hun themapakketten...
allez l'om Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Origineel bericht van: Neptunus Overigens vind ik AT5 (kan ik via DVB-t en IPTV ontvangen) wel iets hebben, vaak is het Amsterdamse nieuws toch ook landelijk nieuws, kan je arrogant noemen maar vaak is het gewoon een feit. vind ik inderdaad arrogant. Op de landelijke zenders zie je al veel amsterdams nieuws, en ik hier in de provincie ben daar helemaal niet in geïnteresseerd, net zoals een amsterdammer niet geïnteresseerd is in nieuws uit limburg of groningen (een uitzondering daargelaten). En dat amterdams nieuws landelijk nieuws is...... tja, soms wel, vaak niet denk ik. Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
cookie monster Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Ik vind alles best als AT5 maar in HD op de sat komt. Met minder neem ik geen genoegen meer. sarcastje C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
aaannk Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Origineel bericht van: GeniusX Ik ook GRATIS via CDS GRATIS GRATIS JAJAJA!! NOG MOOIER! Wiljo
iRuud Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Origineel bericht van: aaannk Origineel bericht van: GeniusX Ik ook GRATIS via CDS GRATIS GRATIS JAJAJA!! NOG MOOIER! Wiljo Jaaa... maar dan wel ALLE lokale omroepen op EEN kanaal in HD kwaliteit..
aaannk Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Origineel bericht van: iRuud Origineel bericht van: aaannk Origineel bericht van: GeniusX Ik ook GRATIS via CDS GRATIS GRATIS JAJAJA!! NOG MOOIER! Wiljo Jaaa... maar dan wel ALLE lokale omroepen op EEN kanaal in HD kwaliteit.. NATUURLIJK WAT JIJ WIL !! Wiljo
GeniusX Geplaatst: 23 juli 2009 Geplaatst: 23 juli 2009 Ik betaal al een abonnement en Ned1 HD is erbij gekomen. Dit is het zelfde als het verhaal van Sjaak(k). Hij betaalde al abonement voor analoog en heeft de digitale kanalen gratis gekregen. Zou dit dan minder gratis zijn?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen