Codx Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Ja ik weet het, de enige TS overigens met bit fouten waarschijnlijk omdat mijn einddoos deze lage freq niet ongeschonden doorlaat. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
ArChie Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Origineel bericht van: kjonker1 Inmiddels is het gelukt met upc om te zien via een dreambox. Ik alleen krijg hem nog niet werkend met een kaartreader. Welke kaartreader is geschikt voor een nagra 3 kaart,ik gebruik nu een smargo. Kijk, dit is altijd leuk om te lezen. Nu je de benodigde informatie werkend hebt, in hoeverre is een deel van die informatie nu eventueel te achterhalen aan de hand van de informatie afgedrukt op de Mediabox, op de hoofdprintplaat en of de verborgen service menu's? Kan je ook eens aangeven wat er nu exact voor informatie en programma's nodig zijn om de boel aan de praat te krijgen en waar je dat moet instellen? Een configuratie handleidingetje? En heb je al eens geprobeerd om deze informatie te gebruiken om een NagraVision CAM aan de praat te krijgen in combinatie met de smartcard?
jalu Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Dit is inderdaad een zeer interessant resultaat voor diegenen die nu veroordeeld zijn tot een UPC mediabox. Kunnen jullie een tipje van de sluier lichten hoe je aan die RSA key bent gekomen? DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB
kjonker1 Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 @Codex Op welke software hebje hem draaien sbox of newcs of iets anders ? 1 Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo
Littlesat Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Ik vermoed dat hij dat in Polen geregeld heeft... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
satede Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 kjonker1 je hebt pm The birdman has left the building
Daskie Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Kunnen/willen jullie hierover wat kwijt?? Ben ook wel benieuwd hoe dit aan de praat te krijgen is. Groet Daskie Dreambox DM500 & DM800 PLI Jade EPG powered by MiLo en Rytec :-) Technisat Multytenne twin (19E, 13E, 23E & 28E)
Gast gerard zh Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Ben ook wel benieuwd hoe dit aan de praat te krijgen is.
kjonker1 Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Door veel te lezen en te proberen,ik denk niet dat je hier een kant en klare oplossing vindt. Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo
Gast zzzzzzz Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 En nu maar hopen dat UPC niets aan de codering verandert. Ik vind het niet slim om zoiets open en bloot op een (zeer populair) forum te zetten, tenzij je wilt dat het weer snel dichtgaat.
ArChie Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Origineel bericht van: kjonker1 Door veel te lezen en te proberen,ik denk niet dat je hier een kant en klare oplossing vindt. Waarom meld je dan dat het je gelukt is? Dan kan je immers verwachten dat andere geïnteresseerden je om informatie gaan vragen. Jij kent nu immers de kant en klare oplossing. Het is niet zo dat mensen hier nu vragen naar de door jouw gebruikte key waarden e.d., maar vragen wat voor keys ze nodig hebben, hoe ze aan die keys kunnen komen en welke software ze moeten gebruiken om één en ander werkend te krijgen. Bij de kabelbedrijven van Nederland die gebruik maken van het Irdeto Conditional Access System (CAS) zijn er ook een aantal keys noodzakelijk om de smartcard aan het werk te krijgen in softCAM's en informatie wordt toch ook door een ieder hier op het forum gedeeld, dus ik begrijp eerlijk gezegd niet goed waarom de werkwijze voor het NagraVision (CAS) van UPC dan niet besproken zou kunnen worden.
Codx Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Het werkt net zoals TV Cabo, DigiTV en Polsat. Daar is denk ik genoeg mee gezegd. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Daskie Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Origineel bericht van: Codx Het werkt net zoals TV Cabo, DigiTV en Polsat. Daar is denk ik genoeg mee gezegd. Dat je info uit je box moet halen begrijpen de meeste onder ons ook wel. Maar hoe uit je box te halen niet. Opsturen naar polen gaat mij ook iets te ver! Gr Daskie Dreambox DM500 & DM800 PLI Jade EPG powered by MiLo en Rytec :-) Technisat Multytenne twin (19E, 13E, 23E & 28E)
Gast pet Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 volgens een of andere site werkt het alleen met Gbox 2.25d en 2.25e/2.25d patch / support nagra3 / CABO, D +, Polsat ,ect, verder weet ik het ook nog niet
guppje29 Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 naast gbox is sbox ook een optie. Alleen is die emu niet zo bekend. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Aanbevolen berichten