keeft2006 Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 Kan iemand mijn zeggen waarom mijn strong 8000 geen teletekst meer heeft als ik bijvoorbeeld op tv geland druk daar is wel teletekst er zit een software van versie 20 er een een orginele software
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 Een strong 8000 heeft van zichzelf geen teletext, dus dat je het met je ab van je tv moet doen is normaal!!
keeft2006 Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Geplaatst: 14 juli 2009 Volgens mijn hebben jullie mijn berichtje niet begrepen de teletext werkt wel op regionale zangers maar niet op Nederland 1 en 2 en 3 natuurlijk die ook de andere Nederlandse zenders ook niet kan het liggen aan de software
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Was ook niet echt een duidelijk bericht. Maar lijkt me niet dat het aan de reciever ligt (en of software). Verder heb ik hier gewoon teletekst op de strong 8000 en 8100!) Zal het dan eerder zoeken in de scartkabel en 0f tv..
keeft2006 Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Geplaatst: 14 juli 2009 Ik ben er achter hoe het kan dat mijn ontvanger geen teletext, geeft ik heb hem laten zoeken om nieuwe kanalen installeren alleen staat nu de Nederlandse zangers niet meer bovenaan aan Maar het werkt nu wel weer heeft iemand een kanaal lijstje voor orginele software
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Zangers?? Nou ik had dat ook een keer en zette hem tijdens het zoeken uit en toen ging hij keurig alle nederlandse zenders vooraan zetten.. Verder is het verstandig om de antenne kabel eruit te trekken tot pak weg 50 procent omdat de strong niet meer dan 1000 kanalen kan storen! Maar je kan wel alternatieve software erin zetten waarmee je 2000 kanalen kan storen.
Hellum Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 4000 kanalen soms helpt het ook om je ontvanger even op Nederland 1 te zetten (kan ook gewoon geluk zijn) MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen