Gast jadi28 Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 hallo ik sta op het punt een sab explore hd s700 aan te schaffen ik heb gewoon kan digitaal abo wat is wijsheid ik kan ook een pace hd of een pasion hd kopen is de sab stabiel genoeg ?? voor normaal gebruik gr..jan
Gast jadi28 Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 hallo is er dan niemand die een sab heeft en wat kan vertelen of mag ook dit niet vragen hier ?? wie helpt ik zoek gewoon een leuke en goede sat kast ik heb gewoon een abo van c+ legaal gr..jan
schotel1 Geplaatst: 24 juli 2009 Geplaatst: 24 juli 2009 Beste Jan, De SAB Ultimate HD Super Plus (S700)is een perfecte ontvanger om gewoon HD te kijken en SD. Het is geen snelle zapper. Met de laatste software is de ontvanger ook geschikt voor CanalDigitaal kaart "seca 3". Tevens de mogelijkheid om een module in te stoppen. Opnemen werkt ook goed. Leo
Gast azboxhd Geplaatst: 24 juli 2009 Geplaatst: 24 juli 2009 ik heb hem al enkele jaren hij werkt pervect . ----------------------------------------------\ johan sab super hd -azbox .topfield7700hsci-180 cm +120 cm +110 cm +88 cm
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen