Ga naar inhoud


Echt te zot voor woorden (telfort)


Gast Ronaldinho-

Aanbevolen berichten

Gast Ronaldinho-

Kijk net op mijn bank en blijkt dat die lui 189 euro van mijn rekening hebben getrokken. Maar! Vorige maand was hij ook al hoog en heb ik de tellers op nul gezet! Ik heb een simonly van 9,50 euro per maand en heb dan 6 uur bellen binnen nederland en 100 sms,jes. De teller stondt dit keer op 2 uur 34 (dus ik had nog 3 uur 26 kunnen bellen!) en hoogstens 40 sms verstuurt (dus ook hier nog minstens 60 over!)

 

Kan ik hier wat mee.. Via opta etc??

 

Gr Ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Ronaldinho-

Is het mogenlijk trouwens dat door nieuwe software er in te zetten op mijn imei te bellen? Ik heb bij een (zwarte handerlaar)dit laten doen! Het betreft een Nokia N96.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geld laten terugboeken door de bank (als dat nog kan).

Telfort hiervan gelijk op de hoogte brengen, daarbij vragen om een gespecificeerde rekening, en vermelden dat volgens jouw gegevens de rekening nooit zo hoog kan zijn, en dat je dus fouten of fraude vermoed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: grunnsat
Geld laten terugboeken door de bank (als dat nog kan).
Telfort hiervan gelijk op de hoogte brengen, daarbij vragen om een gespecificeerde rekening, en vermelden dat volgens jouw gegevens de rekening nooit zo hoog kan zijn, en dat je dus fouten of fraude vermoed.


Je kan (bijna) alles binnen 30 dagen laten storneren. Ik geloof alleen justitie doet hier niet aan mee.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ronaldinho-
Is het mogenlijk trouwens dat door nieuwe software er in te zetten op mijn imei te bellen? Ik heb bij een (zwarte handerlaar)dit laten doen! Het betreft een Nokia N96.


Imei kun je altijd simpel zelf doen met een datakabel.
Alleen bellen gaat via de unieke simcode en niet via de imei
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ronaldinho-
Is het mogenlijk trouwens dat door nieuwe software er in te zetten op mijn imei te bellen? Ik heb bij een (zwarte handerlaar)dit laten doen! Het betreft een Nokia N96.

Heb een gehoord dat je de simcard kan clonen ,als die zwarte handelaar dat gedaan
heeft ben je zuur ,kan je bij telfort niet online factuur en gebelde nummers opvragen ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ronaldinho-

Heb online het factuur gezien, daar staat ook keurig dat ik niet over mijn tegoed ben heen geweest! Heb (ING) al gebeld die vorderen per direct het bedrag terug, en ze krijgen een rode kaart gestuurd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je t nummer al laten blokkeren anders blijft t gewoon doorgaan dat bellen op jouw naam.

Verder kan telfort er niets aan doen als jij anderen je simkaart laat kopieren en deze gaan lopen bellen hier op.

Dus terug halen lijkt nu wel leuk maar dat lost t probleem niet op.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Murdock
Heb je al contact gehad met Telfort?


Zo makkelijk is het niet...om ff contact op te nemen en laat staan een duidelijke opheldering krijgen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ronaldinho-

Simkaart is nooit weggeweest dus kan geen kloon van zijn.. Het is wel zo dat ik van een normaal abbonement (a 35 p/maand) over gegaan ben naar sim only (a 9,50) en toen ging het mis..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ronaldinho-
Origineel bericht van: pacco
Origineel bericht van: Murdock
Heb je al contact gehad met Telfort?


Zo makkelijk is het niet...om ff contact op te nemen en laat staan een duidelijke opheldering krijgen.


Inderdaad en het is niet voor niets onderdeel van de KPN :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Zo makkelijk is het niet...om ff contact op te nemen en laat staan een duidelijke opheldering krijgen.

 

Ik lees hier en ook elders maar al te vaak dat men meteen gaat storneren en instanties gaat inschakelen terwijl er eigenlijk nog geen fatsoenlijk contact is geweest met de aanbieder. Vandaar die vraag.

 

Ik weet dat Telfort niet altijd even gemakkelijk te bereiken is, daarom doe ik dat vaak ook 's ochtends vroeg. Dan kom je er meestal gemakkelijk doorheen.

 

Maar goed, heb je al contact gehad en wat was hun verhaal?

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ronaldinho-

Zul je ook wel het juiste telefoon nummer moeten hebben.

Want op mijn telfort staat nergens onder klantenservice een telefoon nummer!

 

En ik heb inmiddels mijn bedrag terug dankzij ING...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...