Gast Ronaldinho- Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 Kijk net op mijn bank en blijkt dat die lui 189 euro van mijn rekening hebben getrokken. Maar! Vorige maand was hij ook al hoog en heb ik de tellers op nul gezet! Ik heb een simonly van 9,50 euro per maand en heb dan 6 uur bellen binnen nederland en 100 sms,jes. De teller stondt dit keer op 2 uur 34 (dus ik had nog 3 uur 26 kunnen bellen!) en hoogstens 40 sms verstuurt (dus ook hier nog minstens 60 over!) Kan ik hier wat mee.. Via opta etc?? Gr Ronald Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 Is het mogenlijk trouwens dat door nieuwe software er in te zetten op mijn imei te bellen? Ik heb bij een (zwarte handerlaar)dit laten doen! Het betreft een Nokia N96. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
grunnsat Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 Geld laten terugboeken door de bank (als dat nog kan). Telfort hiervan gelijk op de hoogte brengen, daarbij vragen om een gespecificeerde rekening, en vermelden dat volgens jouw gegevens de rekening nooit zo hoog kan zijn, en dat je dus fouten of fraude vermoed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjattuh Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 Origineel bericht van: grunnsat Geld laten terugboeken door de bank (als dat nog kan). Telfort hiervan gelijk op de hoogte brengen, daarbij vragen om een gespecificeerde rekening, en vermelden dat volgens jouw gegevens de rekening nooit zo hoog kan zijn, en dat je dus fouten of fraude vermoed. Je kan (bijna) alles binnen 30 dagen laten storneren. Ik geloof alleen justitie doet hier niet aan mee. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wonderboy Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 Origineel bericht van: Ronaldinho- Is het mogenlijk trouwens dat door nieuwe software er in te zetten op mijn imei te bellen? Ik heb bij een (zwarte handerlaar)dit laten doen! Het betreft een Nokia N96. Imei kun je altijd simpel zelf doen met een datakabel. Alleen bellen gaat via de unieke simcode en niet via de imei Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pukje Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 Origineel bericht van: Ronaldinho- Is het mogenlijk trouwens dat door nieuwe software er in te zetten op mijn imei te bellen? Ik heb bij een (zwarte handerlaar)dit laten doen! Het betreft een Nokia N96. Heb een gehoord dat je de simcard kan clonen ,als die zwarte handelaar dat gedaan heeft ben je zuur ,kan je bij telfort niet online factuur en gebelde nummers opvragen ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 Heb online het factuur gezien, daar staat ook keurig dat ik niet over mijn tegoed ben heen geweest! Heb (ING) al gebeld die vorderen per direct het bedrag terug, en ze krijgen een rode kaart gestuurd.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gigantaandemuur Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 Heb je t nummer al laten blokkeren anders blijft t gewoon doorgaan dat bellen op jouw naam. Verder kan telfort er niets aan doen als jij anderen je simkaart laat kopieren en deze gaan lopen bellen hier op. Dus terug halen lijkt nu wel leuk maar dat lost t probleem niet op. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Murdock Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 Heb je al contact gehad met Telfort? Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast pacco Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 Origineel bericht van: Murdock Heb je al contact gehad met Telfort? Zo makkelijk is het niet...om ff contact op te nemen en laat staan een duidelijke opheldering krijgen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RVP Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 Origineel bericht van: Sjattuh Ik geloof alleen justitie doet hier niet aan mee. Die doen ook niet aan automatische incasso, dus dat verklaart de zaak. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 Simkaart is nooit weggeweest dus kan geen kloon van zijn.. Het is wel zo dat ik van een normaal abbonement (a 35 p/maand) over gegaan ben naar sim only (a 9,50) en toen ging het mis.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 Origineel bericht van: pacco Origineel bericht van: Murdock Heb je al contact gehad met Telfort? Zo makkelijk is het niet...om ff contact op te nemen en laat staan een duidelijke opheldering krijgen. Inderdaad en het is niet voor niets onderdeel van de KPN Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Murdock Geplaatst: 15 juli 2009 Delen Geplaatst: 15 juli 2009 Citaat: Zo makkelijk is het niet...om ff contact op te nemen en laat staan een duidelijke opheldering krijgen. Ik lees hier en ook elders maar al te vaak dat men meteen gaat storneren en instanties gaat inschakelen terwijl er eigenlijk nog geen fatsoenlijk contact is geweest met de aanbieder. Vandaar die vraag. Ik weet dat Telfort niet altijd even gemakkelijk te bereiken is, daarom doe ik dat vaak ook 's ochtends vroeg. Dan kom je er meestal gemakkelijk doorheen. Maar goed, heb je al contact gehad en wat was hun verhaal? Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 15 juli 2009 Delen Geplaatst: 15 juli 2009 Zul je ook wel het juiste telefoon nummer moeten hebben. Want op mijn telfort staat nergens onder klantenservice een telefoon nummer! En ik heb inmiddels mijn bedrag terug dankzij ING... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen