Gast sat-elite Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Origineel bericht van: pukje navraag heeft geleerd dat de persoon uit de bilt geen vogel vermist ,zijn naam is ook niet piet Ik bedoel de vogel misschien is het ook wel een spionage vliegtuig van defensie? of een minister van buitenlandse zaken die de weg naar Brussel niet meer vindt
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Ja hoor, de vogel is op video vastgelegd, hij is ontsnapt na de dood van Michael Jackson.
alejandro Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Origineel bericht van: sat-elite Origineel bericht van: pukje navraag heeft geleerd dat de persoon uit de bilt geen vogel vermist ,zijn naam is ook niet piet Ik bedoel de vogel misschien is het ook wel een spionage vliegtuig van defensie? of een minister van buitenlandse zaken die de weg naar Brussel niet meer vindt Jij hebt hetzelfde gerookt als ik. Vastberaden, geen arrogantie!
Gast hagar Geplaatst: 17 juli 2009 Geplaatst: 17 juli 2009 Ik heb hem net gevangen en hij/zij zit nu in een kooi, morgen gaan we naar de dieren arts om te zien of hij/zij een chip heeft en dan met een beetje geluk kunnen wij de eigenaar vinden. Als we geen chip vinden dan moeten wij nog even zien wat wij dan doen.
Satdorus Geplaatst: 17 juli 2009 Geplaatst: 17 juli 2009 Heel goed! Iemand moet zo'n mooie vogel missen. Misschien in het plaatselijke krantje een advertentie of bij de supermarkten aan het prikboard. Succes.
Gast AlanS Geplaatst: 17 juli 2009 Geplaatst: 17 juli 2009 Er zijn ook diverse internetsites waar vermiste vogels op staan.
Gast hagar Geplaatst: 17 juli 2009 Geplaatst: 17 juli 2009 ik heb de politie gebeld in de dorpen dichtbij en ook de dierenbescherming en een paar dieren winkels, geen enkele die een witte papagaai mist. Beetje vreemd toch, maar we zullen morgen misschien een beetje meer info krijgen als deze vogel een chip heeft of niet. Ik post ook op een spaanse papagaaien forum waar info gepost wordt over ontsnapte en gevonden papagaaien. Ik hoop dat we de eigenaar vinden.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 17 juli 2009 Geplaatst: 17 juli 2009 Gewoon effe vragen naar zijn/haar naam en adres, die beesten kunnen toch praten?
Neptunus Geplaatst: 17 juli 2009 Geplaatst: 17 juli 2009 Origineel bericht van: Pedro Newbie Gewoon effe vragen naar zijn/haar naam en adres, die beesten kunnen toch praten? Lol! Maar een paar berichten eerder stond dat het gevogelte bijna een Dreambox 8000 waard is, kortom: op marktplaats zetten dat beest! Tenzij dat de verdrietige eigenaar zich meld natuurlijk! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen