Bazel Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Beste, Van het weekend getracht windows XP eens opnieuw te installeren en tot mijn vebazing had ik de diskette niet meer die de sata schijf driver vooraf isntalleerd. Op internet gezocht naar de diskette of de drivers maar niets kunnen vinden, zelfs niet op de site van Abit. Is er toevallig iemand met heltzelfde moederbord die de data die op de diskette staat zou kunnen uploaden? Of weet waar ik deze kan vinden? Greetz Bas DM 800hd, Visiosat Bisat G4 13, 19.2, 23.5 en 28,5
Gast ozzo Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Als je de bijgeleverde CD nog hebt, daar staan de drivers op die je naar floppy moet kopieeren. Zoniet dan moet je zien dat je die ergens download. Zoek eens in google op ABIT A8V SATA DRIVER en er is genoeg leesvoer voorhanden....
Bazel Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Geplaatst: 14 juli 2009 Ik denk dat ik mij heel hard moet gaan schamen. Met een driver disk van een asus AV8 staan niet de drivers voor de Abit mobo. excuses, beschouw deze vraag maar als nooit gesteld DM 800hd, Visiosat Bisat G4 13, 19.2, 23.5 en 28,5
Gast ozzo Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 ;-) Kan gebeuren man...! Maar ik neem aan dat je nu WEL de beschikking over de goeie drivers hebt ? Succes !
Bazel Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Geplaatst: 15 juli 2009 Ja heb nu alles wat ik nodig heb en windows ging er weer probleemloos op! Thnx DM 800hd, Visiosat Bisat G4 13, 19.2, 23.5 en 28,5
Hellum Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Anders kun je ook nog de standaard sata drivers downloaden en met nlite een andere XP installatiedisk maken die van zichzelf al SATA ondersteund. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen