Gast patje7of9 Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Welke regel moet je in skin.xlm veranderen om de klok groter te maken op je display?
John van Dreumel Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Het zal mede afhankelijk zijn van je skin maar hier de regel voor de dTV-HD skin. Mij lijkt het, als je iets met het deel achter font="Regular;24 doet dat dit van invloed is. Daarna wel even de GUI herstarten. Gewoon een beetje stoeien ermee. Code: <widget source="global.CurrentTime" render="Label" position="1012,7" size="80,25" font="Regular;24" valign="top" halign="right" backgroundColor="#333333" transparent="1"> <convert type="ClockToText">Default</convert> </widget> Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Gast patje7of9 Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Heb regular verandert naar 30 maar de grote blijft hetzelfde,het zal wat zoekwerk worden om de juiste regel te vinden.
DeBeek Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Die regel komt overal voor waar een klok wordt gebruikt, Infobar, mediaplayer, kanalenlijst enz.... Zoek eens op LCD Standby.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen