Gast aart44 Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Op een ander bord zie ik een lijstje welke zenders problemen geven met ucas 3.0 en 3.1 dat zijn er nog al wat: MTV dance doet het niet VH1/ classisc doet het niet Trace TV Zonder geluiden ESPN America Zonder geluid Motors TV zonder geluid Yacht and Sail ( Frans)# Extreme sport ( Buitenland geen idee welk taal ) Jimjam (buitenland geen idee welke taal ) Bebe TV ( geen idee welke taal ) Zone reality ( geen idee welke taal ) Mezzo doet het niet MGM doet het niet Dorcel TV Doet het niet In plaats van penta is ucas 3.0 wel een oplossing maar een groot gedeelte werkt dan nog niet.
Penthe Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Behalve de MTV doet alles het hier met de matrix revolution met ucas 3.1, lijstje is dan beduidend kleiner. MTV vind ik niet belangrijk dus heb er geen moeite mee.
Gast aart44 Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Origineel bericht van: Penthe Behalve de MTV doet alles het hier met de matrix revolution met ucas 3.1, lijstje is dan beduidend kleiner. MTV vind ik niet belangrijk dus heb er geen moeite mee. Dus ook, de zenders die het nog NOOIT gedaan hebben met ucas 3.1 doen het bij jou wel?? Dan doel ik op Mezzo zonder geluid en Trace TV raar dat het in Spanje dan wel werkt.
Penthe Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Misschien is het ook onvanger related weet jij veel maar trace tv en mezzo doen het hier
Skysurfer Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Anderen heb ik niet gecontroleerd maar MGM en Dorcel doen het hier wel op een MR met UCAS3.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen