The Iron Maiden Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 hallo, ik ben op zoek naar een programma wat NTFS schijven kan controleren op een beschadigd bestandsysteem en een oppervlaktecontrole kan uitvoeren. Vroeger had je software als Norton Disk Doctor, ik ben nu op zoek naar een soortgelijk freeware/trial software. Ik heb namelijk een externe HDD waar ik problemen met lezen / schrijven heb mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
JohnO Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 als die hd jonger is dan 3 jaar heb je nog garantie op de schijf. anders is acronis disk docter wel aardig kijk ook eens op de site van de makers van de hd meestal wel tools te vinden daar Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
ericb Geplaatst: 20 juli 2009 Geplaatst: 20 juli 2009 Dat kan gewoon met Windows XP (ik denk dat je dat gebruikt): verkenner - re muisklik op betreffende schijf - properties - tabblad tools - error checking. Eric Only those who know the secret can read a stream of bytes
The Iron Maiden Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Geplaatst: 20 juli 2009 Ik heb alleen gekeken in het startmenu bij Bureau accesoires -> Systeemwerkset, maar daar staat geen schijfcontrole bij. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Ome Merde Geplaatst: 20 juli 2009 Geplaatst: 20 juli 2009 deze computer, te controleren hdd aanklikken met de rechtermuisknop, eigenschappen, extra, knop "nu controleren" bij foutcontrole aanklikken. powermax (bootable) is ook een goeie, is van Maxtor maar kan in principe (v4.23) elk merk en type aan. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen