Gast remcoh Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Hallo, Ik lees hier en daar positieve berichten over deze kaart. ik heb er alleen nog een paar vraagjes over: - heeft iemand deze kaart werkend gekregen icm mythtv? - is dit een "low profile" kaart? (heb een slimline kast) - waar is deze kaart eigenlijk te koop? kan hem nergens vinden (via PM ivm commercie) Alvast bedankt!
Earthfinder Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Deze is inmiddels volledig vervangen door de TeVii S470. Voor zover ik weet, is er maar één webwinkel die deze kaarten aanbiedt en die zit in Duitsland. Die wordt ook wel vermeld op de website van TeVii. HTPC-Software: LibreELEC 9HTPC-Hardware: Raspberry Pi 2 + Raspberry Pi 3
Exposure Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 En wat maakt deze kaart beter dan zijn concurrenten? Heb zelf de mystique cabix-c2, identiek aan KNC One. Werkt ook prima op zich maar het tunen gaat lang niet zo snel als op een standalone receiver. De opensource tuning algoritmes zijn blijkbaar niet zo efficient. Zie net dat ie te koop is bij een van de bekende DVB webshops. Wilde een linkje plaatsen voor het gemak maar dat mag nie he! Jammerrr. Het is een PCIe kaart, op zich wel gunstig voor moderne mini-itx moederborden dus (lees: nvidia ion). Aan de foto te zien is het geen echte low-profile maar ook niet zo heel groot. Maar helaas is er geen DVB-C variant
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen