Ga naar inhoud


NED 1,2 en 3 + Eredivisie Live in Suriname?


Gast Datjy

Aanbevolen berichten

Ik vertrek in September naar Suriname en vroeg me af of er een mogelijkheid bestond om in Suriname NED 1,2 en 3 of Eredivisie Live te ontvangen via Satelliet tv.

 

Kan iemand me hierop antwoord geven?

 

Dank u!

 

Mvg,

 

Datjy

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kunt in Suriname maar één van de nederlandse zender ontvangen : BVN ( Beste Van Nederland, oftewel de wereld omroep ).

Dus ned 1, 2 en 3 en eredivisie live is onmogelijk te ontvangen in Suriname.

 

Deze zender kun je ontvangen via de AMC 4 sateliet op 101 west.

 

Je kunt onmogelijk zenders ontvangen in suriname, welke op de satelieten, die zich richten op europa, uitzenden. De aarde zit er immers tussen.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paardengek

Je kunt onmogelijk zenders ontvangen in suriname, welke op de satelieten, die zich richten op europa, uitzenden. De aarde zit er immers tussen.

Met vriendelijke groet, paardengek


't kan wel maar dan heb je een hele grote schotel nodig. Klaus Schumacher ontvangt met zijn 8 meter schotel in Brazilie ook nog iets van de Astra op 19.2

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

NED123 zitten op de kabel op de antillen. Of dat in suriname ook zo is weet ik niet.

 

En vraag me niet hoe ze het signaal daar krijgen, zal wel via een IP verbinding gaan.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Dus de enige oplossing is de slingbox.


Hier in LA zie je steeds vaker dat Hava gebruikt wordt ipv slingbox, doet hetzelfde + meer waaronder mogelijkheid om op te nemen op je pc (op afstand) en onafhankelijk van elkaar te kijken en een stuk goedkoper ($99).

Sony 46HX920 FullHD LED TV,

Humax iCord HD (320 GB)

Visiosat Bisat G4 Quadro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...