1pm Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Hoi Ik heb hier een pc draaien met windows xp is een oudtje en nu is er het volgende gebeurt: A : ik kan opeens niet meer inloggen op msn (krijg ook een foumelding met een bepaalde code ) deze code duid aan dat er geen verbinding wordt gemaakt . Doe ik nu een test is alles oke . B: Windows onthoud ook geen gebruikers naam meer ook al vink ik dit aan (onthouden) op hier sat4all kan ik dan wel weer dan helemaal niet inloggen sommige sites wel maar ga ik er dan vanaf en weer terug moet ik opnieuw inloggen . Dit is geen illegale versie van x. Iemand die dit probleem ook eens heeft gehad ? firewall staat uit . thkx 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
1pm Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Geplaatst: 15 juli 2009 alles is opgelost er stond iets niet goed in het register , mods mag gesloten worden 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
winwiz Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Dan is het altijd wel leuk om te wat er verkeerd stond Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen