Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Wie kan mij helpen? Ik zoek een frans spreekwoord: "een gegeven paard niet in de bek zien" Weet iemand dit toevallig op z´n frans?
Gast zzzzzzz Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 "à cheval donné on ne regarde pas la bouche". Also sprach mijn woordenboek.
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Un cheval dans la bouche look Waar google woorden boek allemaal niet goed voor is
Gast Rodajo Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 à cheval donné on ne regarde pas la denture Variantes * à cheval donné on ne regarde pas la bouche * à cheval donné on ne regarde pas la bride (Québec) * à cheval donné on ne regarde pas la dent Bron : fr.wikepedia
soktic Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 merci boukoe piep ie mie dan bef ik oe voor de gene die het niet was opgevallen: ik kan niet echt frans
GeniusX Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 ROFL...........not! Ben blij dat je erbij zegt. You could have fooled me! Daar zit geen word Frans bij.
appie39 Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 Origineel bericht van: soktic merci boukoe piep ie mie dan bef ik oe voor de gene die het niet was opgevallen: ik kan niet echt frans En echt Nederlands KENT u ook niet ----- Wavefrontier T90, 2 X Dreambox 8000 ( DVB-S & DVB-C ), Sky Italia, Tivusat, Ziggo -----
Gast hummiesat Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 Origineel bericht van: appie39 Origineel bericht van: soktic merci boukoe piep ie mie dan bef ik oe voor de gene die het niet was opgevallen: ik kan niet echt frans En echt Nederlands KENT u ook niet Aldus het limburgs orakel... Kennen is iets anders dan kunnen !!!
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 Zelfde als dat ik fransen genoeg ken.. Frans Bauer bijvoorbeeld.
Gast DVD Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Wie kan mij helpen? Ik zoek een frans spreekwoord:"een gegeven paard niet in de bek zien" Weet iemand dit toevallig op z´n frans? heb toevalig een vriend uit frankrijk hier die uit nedeland komt en die zeg à cheval donné on ne regarde pas la denture is goed
satvet Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 Nu de taalpuristen toch bezig zijn, een paard heeft geen bek, laat staan dat je er dus in kunt kijken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen