Ga naar inhoud

[Satelliet] "Gratis" Omruilactie TVV niet-gecertificeerde ontvangers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dit staat nu op de website van TVVlaanderen, wie nog een oude ontvanger staan heeft ........

" Nieuws & Acties > Acties en Wedstrijden > Omruilactie

Bij sommige klanten zijn er problemen geconstateerd met een aantal niet-gecertificeerde ontvangers en CI-Modules. Illegale software op deze toestellen is de oorzaak. Er bestaan verschillende kortetermijnoplossingen voor deze niet-gecertificeerde ontvangers, maar deze bieden u geen garantie dat het probleem zich niet opnieuw zal voordoen.

De enige gegarandeerde oplossing voor probleemloos kijkplezier is overschakelen naar een gecertificeerde ontvanger van TV VLAANDEREN. Deze geeft u de garantie dat u nooit meer naar uw dealer moet gaan voor een onbekend technisch probleem.

Om de problemen met uw niet-gecertificeerde ontvanger voorgoed op te lossen, biedt TV VLAANDEREN u een oplossing in de vorm van een uitzonderlijk en tijdelijk aanbod:

# AANBOD 1: Ruil uw huidige niet-gecertificeerde decoder kosteloos om voor een GRATIS gecertificeerde S-BOX 8080 SD ontvanger. (Winkelwaarde: 149 euro)

# AANBOD 2: Kijkt u liever meteen in HD? Ruil uw huidige niet-gecertificeerde ontvanger om voor een Philips 7121 HD ontvanger van TV VLAANDEREN mits bijbetaling van het kleine bedrag van 59 euro. (Winkelwaarde: 299 euro)

Om in aanmerking te komen voor gratis vervanging, dient u akkoord te gaan met de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op deze actie. Uw contract wordt voor een periode van minimum 12 maanden verlengd. Daarnaast is het noodzakelijk dat wij uw oude satellietontvanger retour ontvangen. Dit dient te gebeuren binnen de veertien werkdagen nadat u uw nieuwe gecertificeerde decoder heeft ontvangen. Indien TV VLAANDEREN uw huidige niet-gecertificeerde ontvanger niet binnen de vooropgestelde termijn ontvangt, wordt u voor de S-Box 8080 of voor de Philips HD DSR 7121 respectievelijk 79 euro of 129 euro aangerekend via de volgende facturatie. De nieuwe ontvanger wordt u gratis aan huis geleverd en ook de kosten voor het terugsturen van uw huidig toestel worden door TV VLAANDEREN vergoed.

Indien u in de toekomst nog een probleem hebt met uw decoder, kan de klantendienst van TV VLAANDEREN u voortaan onmiddellijk een constructieve oplossing bieden!

WAT MOET IK DOEN?

Vul het onderstaande formulier in zodat wij uw aanvraag voor een nieuwe gecertificeerde ontvanger correct kunnen verwerken. "

Greets

• Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Is dat die fameuze Philips ontvanger die nog steeds geen 1080i aankan en waarvan CDS en TVVlaanderen al maanden beweren dat er een update op komst is ?

Ze kunnen maar hopen dat Philips ooit met die update komt want anders kunnen ze binnen 1 jaar nog eens een ruiloperatie uitvoeren. :D

Greets

Geplaatst:

Toch wel een nette actie !!

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Geplaatst:

Voor degenen die hun relatief kostbare "illegale ontvanger" niet zomaar willen inruilen.

Ik heb nog wel enkele minder kostbare ontvangers die gebruikt kunnen worden om in te ruilen wink

Deze zijn weliswaar niet "illegaal" maar ze voldoen aan de inruilvoorwaarde van TVV: "niet gecertificeerd" :D

Met vriendelijke groeten wink

sattaz

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Is wel een goedkope manier om aan een ontvanger te komen, de echte winkelwaarde van de Philips b.v. is ongeveer € 249. Even zeggen dat je een "illegale ontvanger" wil inruilen en dan niets terug sturen, je moet dan € 129 betalen, toch geen slechte deal (als je de Philips zou willen maar dat is weer een ander verhaal).

Geplaatst:

Moet je eens kijken wat bij Ziggo een HD ontvanger kost ;-)

Mij lijkt dit een zeer goede oplossing - ergens wel een moeten niet?

En wat betreft die 1080i, die zal vast en zeker ooit nog komen.

Nu CDS nog....

Wat ik ook ergens gelezen had is dat er vanaf 15 augustus geel losse kaarten meer te krijgen zijn!

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Pedro Newbie
Even zeggen dat je een "illegale ontvanger" wil inruilen en dan niets terug sturen, je moet dan € 129 betalen, toch geen slechte deal.

@Pedro Newbie,

Zoals ik al eerder in dit topic heb aangegeven kan de deal zelfs nog beter.
Gewoon de een of andere heel goedkope (gebruikte) niet-gecertificeerde
satellietontvanger opsturen en je hoeft helemaal niets te betalen..... :D

sattaz
Geplaatst:
Origineel bericht van: sattaz

sattaz

Dus we gaan lekker misbruik maken van deze aanbieding?
Ik hoop dat je dit niet meent,maar gewoon een grapje maakt.

Geplaatst:

Wat is daaraan het misbruik ?

Je moet een niet-gecertificeerde ontvanger terugzenden, dat is de enige voorwaarde.

Greets

Geplaatst:
Origineel bericht van: Gerard 76

Bedoel je dan een beetje op dezelfde manier als CDS en TVV misbruik maken van coderingsproblemen om flink centen te verdienen aan hun eigen hardware ?
Geplaatst:

Maar wel eentje waar seca 2 in werktte... eentje zonder kaartlezer zal uiteraard niet werken.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Citaat:
Maar wel eentje waar seca 2 in werktte

Volgens mij is een kaartlezer voldoende, want van codering hebben ze bij TVVlaanderen toch geen verstand, dus het verschil zien ze niet eens als het gaat om een Irdeto-ontvanger. cool

Ik vraag mij trouwens af of hun dealers zo tevreden gaan zijn met deze actie en met de verplichte aankoop kaart - goedgekeurde ontvanger of goedgekeurde cam, want volgens mij zijn de marges op die toestellen niet om over naar huis te schrijven.

Ten andere wat gaan ze doen met al die ontvangers, op e-baai (forumsoftware laat niet toe het correct te schrijven) plaatsen of op sat4all bij de "te koop"

Greets
Geplaatst:

ik ga ieder geval mijn 5 jaar oude sunny die ik af toe gebruik op vakantie vervangen met deze actie smile

voor 59 € een HD ontvanger is niet slecht van TVV.

en dan ben ik ineens van mijn rommel vanaf.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Gerard 76
Origineel bericht van: sattaz

@Gerard76,

Jazeker, het is een grapje maar wel eentje met een serieuze ondertoon.

Als je je netjes aan de voorwaarden van TVV houdt en dat doe je
als je jouw heel goedkope niet-gecertificeerde satellietontvanger inruilt
dan maak je uiteraard geen misbruik maar gebruik van de TVV regeling.

Bovendien is het nou ook weer niet gratis.
Je verplicht je tot een minimum verlenging van 12 maanden.
Stel je voor je heb een abonnement op het Plus-pakket (niet het duurste pakket hoor).
Dan moet je minimaal extra betalen: 12 x 14,90 Euro = 178,80 Euro.
Indien de klant vanwege de coderingsproblematiek zou zijn afgehaakt
was TVV in dit geval minimaal 178,80 Euro aan inkomsten sowieso misgelopen.
178,80 Euro lijkt mij voldoende om een ontvanger met een consumentenwaarde van 249 Euro te financieren.

sattaz

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen