Ga naar inhoud

[Satelliet] "Gratis" Omruilactie TVV niet-gecertificeerde ontvangers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: iRuud
Gaat dit met een PACE 500 ook lukken?

Ik denk alleen met receiver waar een spleet aan zit(waar module of smartcard in past). laugh

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

• Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: pollebru
Origineel bericht van: iRuud
Gaat dit met een PACE 500 ook lukken?

Ik denk alleen met receiver waar een spleet aan zit(waar module of smartcard in past). laugh

Da's mooi... er konden 2 slimmekaarten in de Pace 500
Geplaatst:
Origineel bericht van: lucdec2
Ik heb 2 kaarten van TVV, ook 1 voor de Vlaamse zenders.

Kan ik dan mijn 2 oude ontvangers omruilen?????

zoals ik het zie wel ja
Geplaatst:

Voor iedereen die omruilt en dat niet doet met een tweede oude ontvanger die in de kast staat, opgelet want het gaat om ontvangers die verre van dezelfde mogelijkheden hebben als een niet-gecertificeerd exemplaar.

M.a.w. bezint voor ge begint ....

Een gewaarschuwd man is er immers twee waard.

Greets

Geplaatst:
Origineel bericht van: Paullo
Voor iedereen die omruilt en dat niet doet met een tweede oude ontvanger die in de kast staat, opgelet want het gaat om ontvangers die verre van dezelfde mogelijkheden hebben als een niet-gecertificeerd exemplaar.

M.a.w. bezint voor ge begint ....

Een gewaarschuwd man is er immers twee waard.

Greets

Mijn ouders hebben nog een Philips 5816 staan welke wel een gecertificeerde ontvanger is. Echter de ontvanger ontvangd sinds de SECA3 kaart zijn updatesignaal niet. Updaten van de ontvanger via het menu, via BVN of het CDS updatkanaal werkt niet. Via het menu geeft die in het frans een foutmelding dat het niet mogelijk is en later weer moet proberen. Dan zullen ze toch wel een uitzondering maken? Want er zit ook geen garantie meer op frown

Overigens is deze actie nog niet bij Canal Digitaal of wel? frown

formerly known as GJAman

Geplaatst:

Misschien zijn de ontvangers al op ?

Greets

Geplaatst:

Heb hier nog een oude Hauppauge dec s-3000 staan die nu enkel nog dienstdoet als 2de ontvanger voor FTA zenders. Is die philips daar een goede vervanger voor? FTA zenders op de astra 1 en hotbird satelliet worden ermee bekeken (en af en toe de nederlandse zenders met een module)

En moet je de CAM modules ook inleveren? Die wil ik liefst behouden.

Geplaatst:

Ik weet niet wat in de voorwaarden staat. Wie weet krijg je die super korting alleen als je inderdaad een probleem ontvanger opstuurt...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Ik weet niet wat in de voorwaarden staat. Wie weet krijg je die super korting alleen als je inderdaad een probleem ontvanger opstuurt...

@Littlesat,

De ontvanger moet niet-gecertificeerd zijn.
Het hoeft op dit moment (nog) geen probleemontvanger te zijn.
TV Vlaanderen stelt (ook) dat je beter kunt omruilen om problemen in de toekomst te vermijden.

Zie de site van TV Vlaanderen cool
Origineel bericht van: TV Vlaanderen
Omruilactie

Bij sommige klanten zijn er problemen geconstateerd met een aantal niet-gecertificeerde ontvangers en CI-Modules. Illegale software op deze toestellen is de oorzaak. Er bestaan verschillende kortetermijnoplossingen voor deze niet-gecertificeerde ontvangers, maar deze bieden u geen garantie dat het probleem zich niet opnieuw zal voordoen.

De enige gegarandeerde oplossing voor probleemloos kijkplezier is overschakelen naar een gecertificeerde ontvanger van TV VLAANDEREN. Deze geeft u de garantie dat u nooit meer naar uw dealer moet gaan voor een onbekend technisch probleem.

Om de problemen met uw niet-gecertificeerde ontvanger voorgoed op te lossen, biedt TV VLAANDEREN u een oplossing in de vorm van een uitzonderlijk en tijdelijk aanbod:
# AANBOD 1: Ruil uw huidige niet-gecertificeerde decoder kosteloos om voor een GRATIS gecertificeerde S-BOX 8080 SD ontvanger. (Winkelwaarde: 149 euro)

# AANBOD 2: Kijkt u liever meteen in HD? Ruil uw huidige niet-gecertificeerde ontvanger om voor een Philips 7121 HD ontvanger van TV VLAANDEREN mits bijbetaling van het kleine bedrag van 59 euro. (Winkelwaarde: 299 euro)

Om in aanmerking te komen voor gratis vervanging, dient u akkoord te gaan met de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op deze actie. Uw contract wordt voor een periode van minimum 12 maanden verlengd. Daarnaast is het noodzakelijk dat wij uw oude satellietontvanger retour ontvangen. Dit dient te gebeuren binnen de veertien werkdagen nadat u uw nieuwe gecertificeerde decoder heeft ontvangen. Indien TV VLAANDEREN uw huidige niet-gecertificeerde ontvanger niet binnen de vooropgestelde termijn ontvangt, wordt u voor de S-Box 8080 of voor de Philips HD DSR 7121 respectievelijk 79 euro of 129 euro aangerekend via de volgende facturatie. De nieuwe ontvanger wordt u gratis aan huis geleverd en ook de kosten voor het terugsturen van uw huidig toestel worden door TV VLAANDEREN vergoed.

Indien u in de toekomst nog een probleem hebt met uw decoder, kan de klantendienst van TV VLAANDEREN u voortaan onmiddellijk een constructieve oplossing bieden!

De Algemene Voorwaarden kun je hier lezen op de site van TV Vlaanderen.

Origineel bericht van: Algemene Voorwaarden TV Vlaanderen
ALGEMENE VOORWAARDEN OMRUILACTIE NIET-GECERTIFICEERDE TOESTELLEN
Door in te gaan op dit aanbod verlengt u de looptijd van uw huidige abonnement met een periode van twaalf maanden.

Deze aanbiedingen zijn enkel geldig indien u uw niet-gecertificeerde decoder terugstuurt binnen zeven werkdagen na uw aanvraag.

Indien TV VLAANDEREN u huidige niet-gecertificeerde ontvanger niet binnen de vooropgestelde termijn ontvangt, wordt u voor de S-Box 8080 of voor de Philips HD DSR 7121 respectievelijk 79 euro of 129 euro aangerekend via een factuur.

De nieuwe ontvanger wordt u gratis aan huis geleverd en ook de kosten voor het terugsturen van uw huidige ontvanger worden door TV VLAANDEREN gedragen.

Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Geplaatst:

Die actie is weer zeer duidelijk.

Op de homepage staat dat je je oude ontvanger moet terugsturen binnen de 14 dagen na ontvangst van de nieuwe, terwijl in de voorwaarden staat dat je je ontvanger binnen de 7 dagen na je aanvraag moet terugzenden.

Wat is het nu ?

Greets

Geplaatst:
Origineel bericht van: Paullo
Die actie is weer zeer duidelijk.

Op de homepage staat dat je je oude ontvanger moet terugsturen binnen de 14 dagen na ontvangst van de nieuwe, terwijl in de voorwaarden staat dat je je ontvanger binnen de 7 dagen na je aanvraag moet terugzenden.

Wat is het nu ?

Greets

@Paullo,

De Algemene Voorwaarden lijken mij doorslaggevend.

Terugzenden binnen 7 WERKdagen (is iets langer dan gewoon 7 dagen ).

Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Geplaatst:

Volgens mij gaat in geval van discussie de voor de consument meest gunstige interpretatie gevolgd moeten worden en dus ook de termijn van 14 dagen na ontvangst van de nieuwe ontvanger, lijkt mij alleszins logischer dan 7 dagen na de aanvraag, want als je de nieuwe ontvanger pas veel later ontvangt, heb je - als je de andere al verzonden hebt - geen toestel meer.

Trouwens ik vermoed dat bij de nieuwe ontvanger de instructies zullen zitten naar waar je de oude moet terugzenden en op welke manier.

Greets

Geplaatst:

Ik vindt de term "illegale software" nog al ver gaan.

Volgens mij zijn er tal van niet gecertificeerde ontvangers met volstrekt legale software.

Ook een Dreambox met origineel image is volgens mij volledig legaal.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen