Ga naar inhoud

[Satelliet] "Gratis" Omruilactie TVV niet-gecertificeerde ontvangers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: satvet
Ik vindt de term "illegale software" nog al ver gaan.
Volgens mij zijn er tal van niet gecertificeerde ontvangers met volstrekt legale software.
Ook een Dreambox met origineel image is volgens mij volledig legaal.

Helemaal mee eens! Ze willen het liefst naar een platform toe waar zij alles voor jou bepalen maar dat gaat echt niet meer.

Neemt niet weg dat het wel een aantrekkelijk aanbod is, daar is geen discussie over!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

• Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Vierde regel eerste bericht van dit topic, woord één en twee. sleep

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Geplaatst:

Ik zie het alweer voor me, dat de actie weer zo'n groot succes zal worden en dat er weer maanden geen hardware is zoals destijds met de CI modules.

Dus jij houdt je lekker aan hun voorwaarden om binnen 7 dagen terug te sturen en zij sturen na 3mnd hun hardware cry

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Geplaatst:
Origineel bericht van: MR_B

Dus jij houdt je lekker aan hun voorwaarden om binnen 7 dagen terug te sturen en zij sturen na 3mnd hun hardware cry

Zoals ik het begrijp op de tvv website doe je een aanvraag, sturen zij je je nieuwe decoder op en dien jij daarna binnen de 7 dagen na ontvangst van de nieuwe ontvanger je oude naar hun op te sturen. Doe je dat niet rekenen ze je de nieuwe ontvanger aan aan 79 of 129 euro.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Gast joost1963
Geplaatst:

Deze actie zit er nu ook in NL aan te komen.

Ook kunnen deze binnen korte termijn bij een grote groep dealers worden omgeruild.

Nog even ouden ontvangers sparen dus en daarna flink omruilen. smile

Geplaatst:

Niet denk ik. Ze hebben nu een pagina op hun website staan over de problemen met de kaart. Allemaal de schuld van de klant en hun ongecertificeerde ontvangers (tuurlijk) En er staat niks over een omruilactie. Alleen een link naar hun webshop met hoge prijzen.

Ze hebben daar echt een wens om van hun klanten af te komen lijkt wel.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:
Origineel bericht van: Codx
Alleen een link naar hun webshop met hoge prijzen.

Ze hebben daar echt een wens om van hun klanten af te komen lijkt wel.

Misschien toch eens inloggen op "Mijn Canaldigitaal" en op de knop Supervoordeel voor abonnees klikken links. laugh
Geplaatst:
Origineel bericht van: aart44

Misschien toch eens inloggen op "Mijn Canaldigitaal" en op de knop Supervoordeel voor abonnees klikken links. laugh

Volledig weggestopt achter de inlog en dat is een korting en geen omruilactie en dat heeft niks met die kaarten te maken. 199 euro betalen is toch wat anders dan je oude receiver inwisselen en 59 eur betalen. Op de pagina voor beelduitval reppen ze hier met geen woord over.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen