Ga naar inhoud

[Satelliet] "Gratis" Omruilactie TVV niet-gecertificeerde ontvangers

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Je kan ook met je ontvanger terug naar je handelaar.

Je kan hem vertellen, dat alhoewel die je het ding als "geschikt voor seca" verkocht heeft, het toch niet werkt. En of hij het onder garantie voor je wil herstellen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Klopt ze hebben dezelfde actie als TVV in Begie maar dat kan alleen via klantenservice of een geselecteerde dealer.

Maar ze geven er dus geen ruchtbaarheid aan.

Dus als je er om vraagt dan lukt het wel als je argumenten goed zijn en kun je in aanmerking komen voor een Thomson 0 euro of Philips HD ontvanger 59 euro uiteraard alleen als je de oude inruilt.

Ook zit je er daarna dus weer een jaar aan vast laugh

Geplaatst:

Dat jaar aan vast zitten mag het probleem niet zijn. Alleen dat ze het niet communiceren doet vermoeden dat ze liever niet hebben dat men massaal receivers inruilt.

Erg dom want juist dat had een positieve indruk kunnen maken. Nu krijg je allerlei mensen die eerst verschillende kanalen doorlopen hebben voordat ze uiteindelijk deze oplossing aangedragen krijgen...

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:

De postbode heeft juist met een gratis retourticket voor oud toestel de Philips 7121 HD afgeleverd.(Ik moest zelfs niet tekenen voor ontvangst)

Je moet TvVlaanderen een schrijven laten geworden (ligt bij) dat je akkoord gaat met een eenmalige factuur van 59 euro en een verlenging basis contract voor de duur van 1 jaar.

Ik ga dus mijn Zehnder van 8 jaar terug sturen en ik had mijn contract pas vorige maand vernieuwt, dus voor 59 € een HD receiver vindt ik echt niet slecht. smile

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Geplaatst:

Vergeet het toestel nu niet toe te voegen in je handtekening onderaan je berichten. :D

Greets

Geplaatst:
Origineel bericht van: Paullo
Vergeet het toestel nu niet toe te voegen in je handtekening onderaan je berichten. :D

Greets

Nu heb ik wel een splinternieuwe HD ontvanger in de KAST staan. cool
Niet motorgestuurd, kan hem dus voorlopig niet gebruiken. cry

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Geplaatst:

Hier ook juist ontvangen via postbode. Had em niet zo snel verwacht. en idd niets moeten aftekenen ofzo, gewoon in de armen geduwd van postbode en merci.

Geplaatst:

"Ook zit je er daarna dus weer een jaar aan vast"

Ik vrees dat het woord "extra" nog moet worden toegevoegd tussen "een" en "jaar". In de voorwaarden van CDS staat nl.: Abonnementsverlenging met 1 jaar na de lopende einddatum.

Als je in mei het nieuwe jaar bent ingegaan is de lopende einddatum vermoedelijk mei 2010, of vergis ik me?

Ik weet niet wat voor TVV in de voorwaarden staat. Hetzelfde?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:

TVVlaanderen vermeldt dit:

"Door in te gaan op dit aanbod verlengt u de looptijd van uw huidige abonnement met een periode van twaalf maanden."

Greets

Geplaatst:
Origineel bericht van: Paullo
TVVlaanderen vermeldt dit:

"Door in te gaan op dit aanbod verlengt u de looptijd van uw huidige abonnement met een periode van twaalf maanden."

Greets

Wanneer je abonnement langer dan een jaar loopt,
kun je het per maand opzeggen,
bij deze actie komen daar gewoon 12 maanden bij.
Heb je in november 2008 een contract afgesloten,
dus als jouw contract in november 2009 afloopt,
is je nieuwe contract,
wanneer je gebruik maakt van deze aanbieding,
in november 2010 afgelopen.

Geplaatst:

Dus als het abo in juni 2009 verlengd is met een jaar zit je vast tot juni 2011.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:
Origineel bericht van: Tuneboy
Hier ook juist ontvangen via postbode. Had em niet zo snel verwacht. en idd niets moeten aftekenen ofzo, gewoon in de armen geduwd van postbode en merci.

Bij mij nog straffer. Mijn doos lag gewoon voor de voordeur. Ik was niet thuis op het moment van afgifte.
Voor hetzelfde geld was er iemand anders mee weg, en wist ik van niets.

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Geplaatst:
Origineel bericht van: ranico
Origineel bericht van: Tuneboy

Bij mij nog straffer. Mijn doos lag gewoon voor de voordeur. Ik was niet thuis op het moment van afgifte.
Voor hetzelfde geld was er iemand anders mee weg, en wist ik van niets.

Dat is waarschijnlijk omdat het met de post verstuurt wordt.
Ze verzenden het dus niet met een pakket dienst van bv. taxipost, fedex, ...
De postbode neemt zo een doos namelijk niet heel de rit terug mee om het de volgende dag weer heel de rit te laten mee reizen.

Ze hedden het better met een pakket dienst gedaan, maar dat is duurder.

mvg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen