Ga naar inhoud

[Satelliet] "Gratis" Omruilactie TVV niet-gecertificeerde ontvangers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nou heb er vandaag 3 besteld,ben benieuwd

grtz

DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD
Tv Vlaanderen + Canal Digitaal
Samsung Plasma PS-50Q92
Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]

• Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: S40
Nou heb er vandaag 3 besteld,ben benieuwd

grtz

Volgens mij moet dit lukken, je kan toch ook meerdere kaartjes aankopen. smile

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Geplaatst:

Een postbode neemt een aangetekende zending maar 1x mee , ben je niet thuis , heb je vanaf de dag erop 2 weken de tijd om dit afte halen op het postkantoor .

Toch raar dat dit zo met de post komt , en dat ze dit gewoon voor je voordeur laten liggen als er niemand thuis is , wat als een voorbijganger dit pakketje meeneemt ? . Gaat TVV dan zomaar een ander toestel gratis en voor niks leveren ? , denk het niet .

Aangetekend of met een pakjesdienst , de enige juiste manier om dingen e versturen die geld waard zijn . Maarja , we hebben het over TVV , de knoeiers .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Geplaatst:

De Post zal de kosten van een nieuw toestel moeten dragen.

Als TVVlaanderen kan bewijzen het pak met jou toestel aan de Post te hebben overhandigd, moet de Post bewijzen dat jij het hebt ontvangen d.m.v. een handtekening.

Tenzij de postbode zelf een handtekening voor ontvangst zet....

Greets

Geplaatst:
Origineel bericht van: smoking

Aangetekend of met een pakjesdienst , de enige juiste manier om dingen e versturen die geld waard zijn . Maarja , we hebben het over TVV , de knoeiers .

De enige juiste manier ?

Als je 10.000 ontvangers moet opsturen. Hoeveel zouden er echt verloren gaan ?
Het verschil in kost door bv. aangetekend op te sturen en niet, is volgens mij hoger dan de kans op een aantal verloren gegaan ontvangers.

Ik heb in ieder ook een bewijs dat ik mijn oude ontvanger hebt opgestuurd. TVV zal ook een bewijs hebben. Ik weet niet wat er gebeurt (welke vergoedingen van toepassing zijn) indien een levering niet is aangekomen.

Maar een mail krijgen op het moment dat zij een ontvanger op sturen was wel welkom geweest. Want de nieuwe ontvanger is voor mijn deur gelegd, en had door iemand anders kunnen zijn meegenomen. Dit had ik pas binnen een paar maand geweten, wanneer er plots 129 Euro van mijn domicile was afgegaan.

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Geplaatst:

De post veroed dat helemaal niet , als de klant het niet aangetekend verstuurt ,is er geen handtekening van de ontvanger om iets te bewijzen .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Geplaatst:

Van de site van De Post:

" * Al vanaf € 5,70 voor pakketten tot 2 kilo

* Uw pakket wordt de volgende werkdag door de postbode bij de geadresseerde aangeboden.

* Elk pakket heeft een unieke streepjescode. Dankzij onze Track & Trace applicatie kunt u uw pakket online volgen.

* Is uw geadresseerde niet thuis wanneer de postbode langskomt, dan kan hij telefonisch een tweede aanbieding vragen of het pakket binnen de 14 dagen in het postkantoor of PostPunt afhalen.

* Op aanvraag krijgt u een bewijs van afgifte.

* U heeft de keuze uit tal van opties.

* U bent vergoed tot € 12,50 per kilo in geval van verlies of schade."

Greets

Geplaatst:

Ikvind dit soort akties NIET kunnen !!

Zo kunnenzij hun troep (verplicht)aande man brengen !!

Ikvind de sat-kijker zelf moetkunnen beslissen

welke ontvanger willen kopen !!

Dit eenkaakslag in't gezicht van de sat-dealers !!

Ook zieik als het blijvenopdringen abonnee te nemen ,

en daar helaasniet meer mogelijkheden zijn ....!!

Ikkanwel begrijpen ivm piraterij tegen te werken ,

maar niet ivm vrije ontvangerskeuze !!!!

Een goedgekeurde TVV-CI of voor CD-CI , totdaaraantoe !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:

Hoeveel dagen na het invullen van het formulier krijg je die ontvanger toegestuurd? Heb eergisteren ingevuld, zou handig zijn om te weten wanneer dan ongeveer geleverd word zodat er iemand thuis kan zijn om de deur te openen en ze de ontvanger niet zomaar voor de deur zetten.

Geplaatst:
Origineel bericht van: cookie
Hoeveel dagen na het invullen van het formulier krijg je die ontvanger toegestuurd? Heb eergisteren ingevuld, zou handig zijn om te weten wanneer dan ongeveer geleverd word zodat er iemand thuis kan zijn om de deur te openen en ze de ontvanger niet zomaar voor de deur zetten.

Hier 4 werkdagen later.

Geplaatst:

Bij Tv Vlaanderen steken ze nog een tandje bij.

Beste Klant,

In het kader van onze tijdelijke actie, kunnen we U een Philips 8121 HD PVR voorstellen voor 199 EUR (Winkelwaarde:€ 499).

Deze omruiling zou rechstreeks in onze kantoren kunnen plaatsvinden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen