Matjan Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Kan iemand mij helpen om UCAS 3.0 op de MR te zetten ? Heb nu zwart Beeld. Wie o wie ? Omgeving Doetinchem
djpetit Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Origineel bericht van: Matjan Kan iemand mij helpen om UCAS 3.0 op de MR te zetten ? Heb nu zwart Beeld. Wie o wie ? Omgeving Doetinchem stuur maar pm....... woon in de buurt (duiven).... groet, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Gast Hankie Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Hoi Matjan, werkt je cam nu weer met de nieuwe cd kaart? Gr. Jeroen
djpetit Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Origineel bericht van: Hankie Hoi Matjan, werkt je cam nu weer met de nieuwe cd kaart? Gr. Jeroen zal ik even voor matjan reageren. Matjan is bij mij geweest en heeft drie cams gebracht. Inmiddels heeft er 2 mee terug genomen met de juiste software (en zijn bij mij getest) en de andere cam ligt nog bij mij thuis. Dit aangezien er geen tijd meer was. Matjan is op dit moment op vakantie en kan dus niet antwoorden. Maar ik weet 100% zeker dat matjan dezelfde reactie zou geven ! mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Gast privatos Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Origineel bericht van: djpetit de andere cam ligt nog bij mij thuis. Dit aangezien er geen tijd meer was. Is toch in 4 minuten gepiept ??
djpetit Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Origineel bericht van: privatos Origineel bericht van: djpetit de andere cam ligt nog bij mij thuis. Dit aangezien er geen tijd meer was. Is toch in 4 minuten gepiept ?? nee, ik kwam tot de ontdekking bij het erasen van de cam dat er veel fouten opzaten, waardoor dit veel tijd in beslag nam. Vandaar dat het erg lang duurde !! mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Gast Hankie Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 bedankt voor je reactie djpetit. maar betekent dat dat ik bepaalde apparatuur moet hebben om dat erop/in te zetten of is er een mogelijkheid dat ik dat via mijn laptop doen?
djpetit Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Origineel bericht van: Hankie bedankt voor je reactie djpetit. maar betekent dat dat ik bepaalde apparatuur moet hebben om dat erop/in te zetten of is er een mogelijkheid dat ik dat via mijn laptop doen? Hankie, uiteraard heb je apparatuur hier voor nodig. Ik maak gebruik van de progger van Duolabs. Met een 'oude' laptop scheen het vroeger te kunnen omdat die de cam konden lezen en schrijven. Natuurlijk kan het ook met een nieuwe laptop (of pc) maar dan heb je toch echt een progger nodig. Ik wil je wel helpen (via pm), maar dan moet je de progger even opsturen en voldoende frankeren ! mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen