spongebob Geplaatst: 4 augustus 2009 Geplaatst: 4 augustus 2009 bedankt voor deze plugin. Ga 'm zeker eens uitproberen. Inderdaad jammer dat die timeshift niet "meeloopt" met de huidige tijd en altijd opnieuw begint. Al kan je natuurlijk je tijd op pakweg "4 uren" zetten, zodat je nauwelijks tegen dat probleem aan zou lopen. Is er een mogelijkheid om de timeshift-bestanden op je CFcard of je USBstick te parkeren ipv de HDD, zodat deze niet moet opstarten en zodus ONMIDDELLIJK je timeshift kan laten starten. dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Gerard 76 Geplaatst: 4 augustus 2009 Geplaatst: 4 augustus 2009 Volgens mij kun je dat instellen ja. ik meen ergens in het opname of HDD menu. Daar kun je het timeshiftpad kiezen.
spongebob Geplaatst: 4 augustus 2009 Geplaatst: 4 augustus 2009 hoi gerard, ik kan inderdaad het timeshift-pad (markeerpunt) wijzigen, maar op één of andere manier blijf ik binnen de HDD. Ik kan met geen mogelijkheid de CF of de USB aanduiden. Heeft er iemand een idee? dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Happy2000 Geplaatst: 4 augustus 2009 Geplaatst: 4 augustus 2009 Normaal staat dit bij instellingen > systeem > timeshift pad. Staat dit er niet bij jou, misschien een te oude image? VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
DeBeek Geplaatst: 4 augustus 2009 Geplaatst: 4 augustus 2009 Voor de liefhebbers onder ons, er is ook een plugin om een deel van het timeshift te bewaren als een TS file, Voor het geval dat je toch de opname wilt bewaren.
Gast MiLo Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Origineel bericht van: spongebob zou het geen mogelijkheid zijn om de timeshift gewoon naar een usb-stick of de CF-kaart te leiden? Om eens een oude thread nieuw leven in te blazen: Net geprobeerd, en dat werkt gewoon (laatste OpenPli). Een eenvoudig 2GB CF kaartje, en een HD kanaal timeshiften loopt prima. Ik had eigenlijk de indruk dat dat eens geprobeerd was en niet werkte ofzo, maar ik kan de betreffende thread niet vinden.
Gerard 76 Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 klopt,ik heb hier een CF kaart van 8 Gb en daarop hapert een HD opname. Jij bedoelt dit draadje?
Harley Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 klopt,ik heb hier een CF kaart van 8 Gb en daarop hapert een HD opname. CF snel genoeg? Zit ook verschil in volgens mij. VU+ Duo2 - PrismCube
Gerard 76 Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Origineel bericht van: Harley Origineel bericht van: Gerard 76 klopt,ik heb hier een CF kaart van 8 Gb en daarop hapert een HD opname. CF snel genoeg? Zit ook verschil in volgens mij. Deze werkt iig niet goed met timeshift op HD kanalen.
Gast MiLo Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 klopt,ik heb hier een CF kaart van 8 Gb en daarop hapert een HD opname. Jij bedoelt dit draadje? Jep, die bedoelde ik. Ik denk dat het kaartje waar ik nu mee getest heb een stuk trager is dan die van 8MB. Probeer nog eens opnieuw, met de laatste OpenPLi. Liefst morgen, dan zijn er ook nog wat extraatjes getwiekt.
freaky Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 als er dan zoveel problemen zijn met shiften maken we een pol aan en sturen de resultaten naar dream multimedia. Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Gerard 76 Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Nou, ik heb NET5 HD een kwartier stilgezet en daarna weer laten lopen. Dit heeft een half uur vlekkeloos gewerkt. Daarna heb ik de zaak gestopt. De timeshift werkte uitstekend, ook heen en terugspoelen ging vlekkeloos. maw: de timeshift werkt 100% met deze CF kaart. Dus ik moet m'n mening nu herzien.
Gerard 76 Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Origineel bericht van: MiLo Is het gevolg van wijzigingen aan OpenPLi Dus er is iets aan E2 veranderd? zoals je hier uit hebt gelegd? Nou,een bijzonder goede ontwikkeling dan. Zo kun je de HDD lekker lang stand-by laten staan en alleen voor opnames gebruiken, en de CF kaart gebruiken voor oa. het timeshiften. Je zou bijna gaan hopen dat het timeshiften zelf straks ook beter zal gaan....
bigtwin Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Heb even geen gelenheid dit op korte termijn te proberen, maar als het op CF werkt, zou het dan ook op SD kaarjtes werken? ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen