Reggie Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Is deze plugin al in open-pli direct te downloaden in the plugin lijst??
simcat Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Iemand al testen gedaan op een USB Stick ? SimCat ET9000 Open PLI DM800 Open PLI DM500 Open PLI Visiosat Astra 1+2+3
Gerard 76 Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Origineel bericht van: Reggie Is deze plugin al in open-pli direct te downloaden in the plugin lijst?? Nee
Reggie Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 heb de plugin geinstaleerd met de laatste open-pli maar sindsdien blijft de box (dm8000) hangen tijdens de re-boot. Kan alleen nog maar opnieuw flashen. zelfde resultaat voor mn DM7025 !!??
hemertje Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Heb je deze geprobeerd? die werkt wel zonder problemen? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gerard 76 Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Origineel bericht van: hemertje Origineel bericht van: Gerard 76 Heb je deze geprobeerd? die werkt wel zonder problemen? Werkt vlekkeloos op mijn DM8000. Maar ja,je moet de hele tijd je HDD laten draaien. als je box in een TV meubel staat,zoals hier, met slechts 5 à 6 cm vrije ruimte erboven dan is dat niet ideaal.
hemertje Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Origineel bericht van: hemertje Origineel bericht van: Gerard 76 Heb je deze geprobeerd? die werkt wel zonder problemen? Werkt vlekkeloos op mijn DM8000. Maar ja,je moet de hele tijd je HDD laten draaien. als je box in een TV meubel staat,zoals hier, met slechts 5 à 6 cm vrije ruimte erboven dan is dat niet ideaal. waarom dan niet naar een CF kaartje? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gerard 76 Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 dat denk ik dus ook. de box geeft een melding aan . iets over FAT nog wat.. op de cf staan ook picons,dus ik dacht dat die plugin daar de timeshift ook op kon gooien. helaas niet dus. maar ik wil nu de picons op een usb stick doen, en de cf gebruiken voor de timeshift. dan kan ik 'm op een andere manier formatteren of zoiets. ik probeer gewoon wat,kijken of 't lukt
Satlook Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Nu heb ik een vraag, misschien een domme maar wat is het nut van permanent timesfiften ? DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Gerard 76 Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Dan wordt hetgeen je kijkt opgenomen/gebufferd. Je kunt dan dus live terugspoelen. Wanneer je zapt wordt de buffer gewist en start er een nieuwe. je kunt zelf instellen hoelang de buffer moet duren. erg handig als je plots iets ziet wat je terug wilt kunnen spoelen.
Gerard 76 Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 @ Hemertje. ik geloof dat ik het nu voor mekaar heb. Voor de PTS (Permanent TimeShift) gebruik ik een 16 Gb USb stick , (die lag hier nog in de la) deze zit onder sdc1 De picons zitten op de CF kaart (sdd1) De harde schijf wordt alleen gebruikt voor timer-opnames. Na het inpluggen van een kaart of stick even de box rebooten, dan weet je zeker dat ie 'm ziet.
Satlook Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 Citaat: Dan wordt hetgeen je kijkt opgenomen/gebufferd. Je kunt dan dus live terugspoelen. Wanneer je zapt wordt de buffer gewist en start er een nieuwe. je kunt zelf instellen hoelang de buffer moet duren. erg handig als je plots iets ziet wat je terug wilt kunnen spoele Dat is zeker handig, Bedankt , Gerard76 DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Apple740 Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Geplaatst: 15 juli 2010 Een CF kaartje is overigens ook niet alles als je wel eens langdurig timeshift op 1 zender. Zodra het kaartje vol is gelopen wordt er doodleuk naar het live punt gespoeld en ben je de complete timeshift kwijt. (ik weet niet of dit met de pts plugin ook zo is want die gebruik ik niet, heeft in het verleden nooit goed gewerkt hier)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen