Gerard 76 Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 Met een CF kaart krijg ik het niet voor mekaar. Die moet denk ik op een bepaalde manier geformatteerd worden. heb de CF op een 3tal manieren geformatteerd maar de plugin werkt er niet mee. Een USB dus wel. Ja,zorg natuurlijk wel dat je een grote stick hebt (16 Gb) zodat er zeker 3 uur HD timeshift op kan. Dat lijkt me in de praktijk meer dan groot zat. Kun je altijd achteraf een HD-film alsnog opnemen.
Gast MiLo Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 CF Gewoon met OpenPLi formatteren, vanuit het harddisk menu, dan issie goed. Werkt al goed met het meegeleverde 2GB kaartje, ook HD.
Gerard 76 Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 Was 't maar waar... Bij gebruik van de standaard timeshift werkt een CF kaart wel vlekkeloos, daar heb je helemaal gelijk in, maar met deze plugin werkt het dus gewoon niet. Waarom is mij een raadsel.... De box ziet 'm wel en leest 'm wel,dat is allemaal OK.
Sprinkle Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 ik zal dan nog maar even wachten om een gigatisch CF kaartje te kopen ;-)
Tonskidutch Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 Origineel bericht van: Sprinkle ik zal dan nog maar even wachten om een gigatisch CF kaartje te kopen ;-) laten we ook even aandacht geven aan de kosten van een CF kaart of USB stick gerelateerd aan de grootte van opslag dus CF is extreem veel duurder. bovendien de hele draad gaat onder de noemer: Timeshift, gaat dit ooit nog goed komen? het werkt al heel lang (dit voor de mensen die niet die hele draad willen lezen) ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
fransken Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 op ihad zijn ze er volop met bezig weer een andere timeshift plugin (zou het dan nog ooit goed komen dreambox en timeshift) zie in de bijlage XT9200 / 5000 , XP1000 OPENPLI 4.0VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1ufSYNOLOGY DS1512 3TB REDS
Tonskidutch Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 gooi je die in de discussie als laatste nieuws of heb je het ook allemaal al getest. in 2008 werkte timeshift al prima op nas met OoZoon lean. ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Sprinkle Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 Ik denk dat we hier in twee verschillende discussies terecht gekomen zijn (verbeter mij als ik verkeerd ben ;-) ): 1. Timeshift en problemen daaromtrent ( Pauze knop moet gedrukt worden voor timeshift in actie schiet ) 2. Permanent timeshift. ( er wordt automatisch getimeshift zonder op een knop te drukken op de actieve zender ) Mijn "natte" droom zou eigenlijk zijn een timeshift te krijgen op de dreambox vergelijkbaar met de in belgie bekende telenet digicorder timeshift. Je hebt altijd een instelbare tijd van timeshift (bv 3 uur) waarbij alles opgenomen wordt op de actieve zender, wissel je van zender , dan neemt die gewoon verder op van die nieuwe zender. Je kan gewoon terugspoelen naar wat je daarnet aan het bekijken was op de oude zender als vooruitspoelen naar wat er op de actieve zender aan het gebeuren is ... Ik weet niet of dat met de huidige permanente timeshift plugin al mogelijk is ...
Gerard 76 Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 Ja. wat jij noemt kan nu dus ook met de DM.
Cobus R Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 Hoe werkt hij dan ik zie wel dat hij opneemt (timeschift) maar hoe kun je nu terug spoelen enz ? Deze gebruik ik. enigma2-plugin-extensions-permanenttimeshift_1.0.0-rc18_mipsel.ipk De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Gerard 76 Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 Met de << toets linksonderaan op je ab. snelheid van spoelen kun je instellen in je menu. (systeem - instellingen - opname) Onder systeem - instellingen zie je de plugin ook staan om andere zaken in te stellen.
Reggie Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 heb een probleempje. alles werkt, maar als ik de timeshift een keer heb gebruikt krijg ik niet meer(ook niet op een andere zender) de info balk te zien wanneer ik de OK toets gebruik. Heeft iedereen dit? en weet iemand hoe je dit kan oplossen.
Reggie Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Hier geen problemen,welke image draai je? dTV-HD, krijg de info balk niet meer terug. Alleen als ik van zender verander, maar dus niet meer met OK toets
Gerard 76 Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 Dtv is de skin,welke image? Gemini,PLi,Newnigma? Ik werk alleen met PLi. Of het goed met andere images werkt,geen idee....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen