Ga naar inhoud

[DM800HD] Kan je live streamen met vlc player op de Dreambox?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik snap m. ik draai Gemini 4.2 en de pluging kan alleen draaien op een hogere versie. Het vervelende van de hogere versie, is dat er weer dingen zijn uitgelaten die op de lagere versie (4.2) wel aanwezig zijn en zo is 't inderdaad schipperen wat je wilt draaien.....

B17 crazy

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Geplaatst:
Origineel bericht van: B17
Ik snap m. ik draai Gemini 4.2 en de pluging kan alleen draaien op een hogere versie. Het vervelende van de hogere versie, is dat er weer dingen zijn uitgelaten die op de lagere versie (4.2) wel aanwezig zijn en zo is 't inderdaad schipperen wat je wilt draaien.....

B17 crazy

waarom is gemini dan heilig?

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:

Gemini is absoluut niet heilig, maar ik vindt de jukebox/mp3 speler mooier met gebruik van de cd-hoesjes erbij. De webcams kunnen streaming aan, dat soort "kleine" dingen. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik de laatste Pli nog niet getest heb op dat soort dingen.

B17 smile

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Geplaatst:

PLI is ook niet heilig ook daar valt nog genoeg aan te wensen, maar dit zijn volgens mij standaard plugins waar iedere imagebouwer gebruik van maakt...

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:

ik ook gebruik enkel gemini hoor.

ik kan gewoon niet wennen aan dat pli gedoe.

ik weet ook niet waarom maar pli lijkt me ook ingewikkelder dan gemini (en ik heb het graag simpel want ben maar een domme belg heh)

bij gemini werkt alles gewoon perfect zoals het hoort van het begin.

bij pli was/is dat niet zo.

voordeel van pli is dat er wel mooiere skins zijn maar ja daarom koop je geen box heh.

dus tjah ik ben een gemini fan en een pli hater om het even hard en cru te zeggen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Opuske

ik weet ook niet waarom maar pli lijkt me ook ingewikkelder dan gemini (en ik heb het graag simpel want ben maar een domme belg heh)

voordeel van pli is dat er wel mooiere skins zijn maar ja daarom koop je geen box heh.

dus tjah ik ben een gemini fan en een pli hater om het even hard en cru te zeggen.

onderbouw dat pli gedoe dan eens met feiten...
lijkt me ook ingewikkelder is geen feit in ieder geval

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:
Origineel bericht van: hemertje
Origineel bericht van: Opuske

onderbouw dat pli gedoe dan eens met feiten...
lijkt me ook ingewikkelder is geen feit in ieder geval

Pli gedoe (evenals Milo) wil voor mij zeggen dat ik met geen mogelijkheid de mounts van en naar de dreamboxen in NFS is autofs voor elkaar krijg, echt ik heb alles, maar dan ook alles geprobeerd. Bij Gemini is het even de automount invullen en alles werkt.

Verder vind ik persoonlijk het blue panel gebruiksvriendelijk.

Maar toch wel jammer hoor! Pli en Milo hebben een aantal zaken aan boord die ik er graag bij wil hebben zoals een goed werken meerdaagse EPG, met één druk op de knop 4 a 5 dagen EPG in huis is niet verkeerd!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Pli is absoluut niet ingewikkelder, zelf heb ik pli nog op de 7020 draaien (enigma1). Het is net wat je gewend bent, om goed te kunnen oordelen moet je eigenlijk eens een maand lang met de image stoeien en niet "even" proberen, dat is mijn ervaring.

Dat heb ik dus met Pli en Gemini gedaan, de andere images heb ik niet "goed" getest. Beiden hebben voor en nadelen van elkaar, het is puur persoonlijke voorkeur waar je voor kiest.

En natuurlijk willen we op persoonlijke voorkeur beiden samenvoegen tot bv de image Plimini :D :D :D

B17 cool

Geplaatst:
Origineel bericht van: B17
........En natuurlijk willen we op persoonlijke voorkeur beiden samenvoegen tot bv de image Plimini :D :D :D

B17 cool

begin dan maar te lobbyen bij gemini dat zij hun enigma verbeteringen ook eens terug aan de dreambox community aanbieden wink

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen