Redboelleke Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Laatste poging om tot een oplossing te komen: - probleem image pli jade 2 en 3 (met pli jade 1 geen probleem) - rotor moteck 2100 - db7020 - cccam 2.1.1 probleem: het schakelen tussen de verschillende satellieten gaat tergend traag of niet, soms na lang wachten moet ik eerst op een fta-kanaal een paar keer schakelen eer ik beeld heb, de melding van "rotor draait naar..." blijft soms gewoon staan. Met pli jade 1 geen probleem met 2 en 3 wel? Ik heb PLI Jade 2 en 3 al als multiboot gebruikt, rechtstreeks in flash gezet, op usb en op memorykaart gezet helaas geen oplossing. Ik heb de images geinstalleerd enkel met cccam 2.1.1 en cccam pppanel. Ik heb ook al lagere versies van cccam geinstalleerd. Helaas geen oplossing. Wie o wie kan helpen.
satsean Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Hoi Heb je de rotor input power op 70 mA gezet. I dream dream dreaming800 S/C met sundtek Usb stick,8000 2xS /C/T/ Hdd/NasDiverse schotels Draaibaar,Vast en Wave Frontier T90 met Emp16/1 switch Draaibare Deltastar 120 in nieuwstaat met Invertum flens lnb
satsean Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 hoi Gebruik je usals of de handmatige goto XX functie Heb hier een box die ook niet wil, heb er al drie veschillende moteqc 2100 aan gehangen 2 ervan gingen niet eens draaien de derde funtioneerd wel naar wens. Denk dat het een ouderdoms probleem van de moteqcs is. Zag dat je ook al langer lid op het board was dus vandaar mijn veronderstelling. I dream dream dreaming800 S/C met sundtek Usb stick,8000 2xS /C/T/ Hdd/NasDiverse schotels Draaibaar,Vast en Wave Frontier T90 met Emp16/1 switch Draaibare Deltastar 120 in nieuwstaat met Invertum flens lnb
Redboelleke Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Geplaatst: 15 juli 2009 Ik gebruik de goto xx functie zo werkt die bij pli jade 1 perfect, maar bij 2 en 3 niet.
paardengek Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Pli Jade 2 had inderdaad de bewuste bug, wat jij nu hebt ( rotor problemen, geen signaal ). Het zou in Pli jade 3 opgelost moeten zijn. Althans volgens het Pli team, welke regelmatig hier op sat4all te vinden zijn. Pli jade 1 heeft deze bug niet. Ik zou maar even afwachten op één der Pli members, die hier op wil reageren. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Littlesat Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 70 mA al geprobeerd? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
JohnO Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 probeer eens een nieuwe image erop te zetten na een goede erase hier met dezelfde opstelling het probleem opgelost door deze 9 helaas noodzakelijke) actie Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Gast 1664 Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 Het gekke is dat ik dit probleem juist al had met Pli Jade1 en ben teruggegaan naar Pli Iolite. Pli Jade2 heb ik niet eens geprobeerd omdat de bug daar ook nog in zat. Pli Jade3 werkt bij mij prima.
Redboelleke Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Geplaatst: 16 juli 2009 Ook na goede erase nog steeds hetzelfde probleem
hemertje Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 het probleem is voor de OpenEmbedded boxen zoals de 7020 nog niet opgelost, hiervoor zullen we tezijnertijd via een online update een fix aanbieden. dit is ook bij de releasenotes zo aangegeven. we hebben nog geen idee wanneer tezijnertijds zal zijn. DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Littlesat Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 Maar.. bij 1664 werkt het wel weer...??? ook oe, want het is een 7020(!) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen