Zolder Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 Hoi Mijn laptop start niet meer op,geeft enkel nog een zwart scherm.Alles gaat wel branden maar doet verder niets. Het boot scherm zie je ook niet. Wat ik al heb geprobeerd geheugen gewisseld,zonder schrijven opgestart,de back-up batterij los gehaald 30 minuten gewacht met de accu ook los. niets helpt. Weet iemand nog iets wat ik kan proberen? Dan graag raad. Zolder
kaelem Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 Hang hem eens aan een externe monitor,misschien zie je dan wel wat. Misschien kun je met recovery cd's wat doen. Alles eruit halen is de laatste optie vermoed ik. Eerst kijken of je weer wat beeld kunt krijgen. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 Inderdaad externe scherm. En het is een bekent acer kwaaltje!!
Zolder Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Geplaatst: 16 juli 2009 Helaast dat had ik al gedaan. Het probleem is dat hij niet meer boot alsof hij leeg is. Als iemand weet hoe je hem kan flashen zonder scherm dan graag!! De flash chip zit gesoldeert op het moederbord. Gr.Zolder
Big fellow Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 Misschien is de CPU wel los gekomen? Heb je dat al gecontroleerd? Heb je hem al aangesloten op je adapter zonder accu in de laptop? “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Zolder Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Geplaatst: 16 juli 2009 Citaat: Misschien is de CPU wel los gekomen? Heb je dat al gecontroleerd? Heb je hem al aangesloten op je adapter zonder accu in de laptop? Heb ook dat net nagekeken, daar is niets op aan te merken. Heb gelijk even alles los gehaald wat er in de mini slot zit. Geen resultaat. Wordt er moedeloos van. Zolder
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen